• pandis­81
    Äldre 12 Sep 20:08
    41852 visningar
    239 svar
    239
    41852

    April 2010 del 3

    Ja då var det dags för en ny tråd där vi fortsätter vår resa mot dagen D.

    Del 3.

  • Svar på tråden April 2010 del 3
  • charme­d84
    Äldre 22 Sep 11:07
    #11

    pandis81 kul vi gifter oss samma datum. fick paket från dhl för en liten stund sedan det var paket från en tyg affär. Beställt organzatyg och jag ska klippa i rämsor och ha runt stolarna och vilken tur det var precis rätt färg.

  • pandis­81
    Äldre 22 Sep 18:33
    #12

    åå vad mysigt när det blir samma färg direkt och att det passar. Det är då det är roligt.

    Jag väntar på att mina ljus ska komma på posten, igår kom våran caketopper.
    Det ramlar in lite saker varje dag.

    Men jag har fortfarande inte fått ändan ur vagnen och gå igenom allt vi har så jag vet inte vad det är vi saknar och inte..

    tänkte i favoursväg och så..


    charmed84 skrev 2009-09-22 11:07:34 följande:
    pandis81 kul vi gifter oss samma datum. fick paket från dhl för en liten stund sedan det var paket från en tyg affär. Beställt organzatyg och jag ska klippa i rämsor och ha runt stolarna och vilken tur det var precis rätt färg.
  • charme­d84
    Äldre 22 Sep 18:50
    #13

    du får väl göra någon form av lista pandis81 på allt som ska inhandlas och sedan bocka av allt eftersom.

  • pandis­81
    Äldre 22 Sep 18:59
    #14

    ja det har jag gjort..
    Men så har jag små handlat som jag inte har skrivit upp tror jag.. är lite osäker på hur många påsar vi har också..
    kanske behöver fler, det ska ju räcka både till ris och gåvor.


    charmed84 skrev 2009-09-22 18:50:18 följande:
    du får väl göra någon form av lista pandis81 på allt som ska inhandlas och sedan bocka av allt eftersom.
  • charme­d84
    Äldre 22 Sep 19:06
    #15

    ja det är värkligen inte lätt många bollar i luften.

  • EåN201­0
    Äldre 24 Sep 17:13
    #16

    Hej. Emelie heter jag... jag å min m2b ska gifta oss den 10 april... vad kul att hitta andra som oxå ska gifta sig i april alla säger till oss hela tiden att vi borde flytta fram de hela tiden å ha de på sommaren... vad svarar man på de? förutom vill inte? :D

  • Nicoss­ambo
    Äldre 24 Sep 17:27
    #17

    Jag hänger också på denna tråd vi gifter oss den 17 april 2010.
    Jag har bestllt vårt material till våra inbjudningskort trodde att jag skulle fått det till idag men det kommer säker det är bara det att man vill komma igång.

    En fråga när har ni tänkt skicka era inbjudningskort??

  • Äldre 24 Sep 19:51
    #18
    Nicossambo skrev 2009-09-24 17:27:49 följande:
    Jag hänger också på denna tråd vi gifter oss den 17 april 2010.Jag har bestllt vårt material till våra inbjudningskort trodde att jag skulle fått det till idag men det kommer säker det är bara det att man vill komma igång.En fråga när har ni tänkt skicka era inbjudningskort??
    Vi ska också gifta oss 17 april 2010!! :o)
    jag undrar också när man kan rimligen skicka ut inbjudningarna. Vi kan dock inte göra det före 16 november för då som först kan vi boka kyrkan. Det skulle vara något möte som gjorde att man inte kunde boka kyrkan innan :o/.
  • EåN201­0
    Äldre 25 Sep 16:09
    #19

    Hej... vi tänkte skicka ut våra inbjudningar efter julhelgen för alla har ju så stökigt då...så då hinner de städa bort julen..
    har ni inte bokat kyrka???
    herregud vi bokade våran innan sommaren... :D
    ha de bra..

  • molnis
    Äldre 25 Sep 19:08
    #20
    Nicossambo skrev 2009-09-24 17:27:49 följande:
    Jag hänger också på denna tråd vi gifter oss den 17 april 2010.Jag har bestllt vårt material till våra inbjudningskort trodde att jag skulle fått det till idag men det kommer säker det är bara det att man vill komma igång.En fråga när har ni tänkt skicka era inbjudningskort??
    Kul med ett till par med samma datum!=)
Svar på tråden April 2010 del 3