• Balboz­aBride
    Äldre 9 Sep 13:48
    10617 visningar
    43 svar
    43
    10617

    Ö-viksbrudar 2010

    Jag ser att ingen startat en tråd för oss som planerar bröllop 2010,så jag tänkte att jag startar en..!

    Jag och min blivande, gifter oss den 10 juli 2010.
    Jag är född och uppvuxen i Ö-vik, men har bott på annan ort i tio år så jag "hänger" här på BT för att få lite tips om var man skall vända sig i Ö-vik för tårta, fotograf,catering osv.

    Någon som har bra förslag?

  • Svar på tråden Ö-viksbrudar 2010
  • Lolail­ola
    Äldre 20 Oct 18:23
    #31

    LyckligTjej: jag beställde oxå från Milly bridals. behövde bara sy upp på läängden men tog den lite extra lång för att det kändes säkrare. Valde snörning bak.
    Just då jag beställde hade dom väldigt mycket så det tog lite lngre tid än vad dom sa från början, men var ute i god tid bara.

  • Lyckli­gTjej
    Äldre 20 Oct 22:42
    #32

    Ok, låter jättebra att det är många som är nöjda med dem
    När bör man beställa? Jag gifter mig i Juli, kan man beställa i mars, eller tidigare?


    Lolailola skrev 2009-10-20 18:23:52 följande:
    LyckligTjej: jag beställde oxå från Milly bridals. behövde bara sy upp på läängden men tog den lite extra lång för att det kändes säkrare. Valde snörning bak.Just då jag beställde hade dom väldigt mycket så det tog lite lngre tid än vad dom sa från början, men var ute i god tid bara.
  • SM09
    Äldre 20 Oct 23:48
    #33

    Du bör nog hinna få klänningen i god tid om du beställer i mars, mejla och fråga, dom brukar vara snabba med svaren.


    LyckligTjej skrev 2009-10-20 22:42:44 följande:
    Ok, låter jättebra att det är många som är nöjda med dem När bör man beställa? Jag gifter mig i Juli, kan man beställa i mars, eller tidigare?
  • planer­arbröl­lop201­0
    Äldre 25 Oct 12:21
    #34

    Vi ska gift oss den 10 Juli :)

    Vi ha bokat kyrka och festlokal.

    Någon som vet någon bra fotograf i örnsköldsvik?

  • Selma2­010
    Äldre 26 Oct 09:26
    #35

    Vad många som ska gifta sig 10 juli verkar det som! Känner mig lite ensam som står brud mitt i vintern... men jag får ju vara först istället

    Vi ska ha Laila Sandström som fotograf, har bara hört bra om henne.

    Beställde ringen i lördags, gör ju bara att man längtar mer o mer

  • piggel­inis
    Äldre 13 Nov 10:26
    #36

    hejsan.

    lägger in mig i tråden oxå.

    här blir det bröllop den 3 juli 2010, i Själevad Kyrka, präst Ulf Söderlind.

    Festen ska hållas i Stensödens lokal.

    Fotograf är Laila Sandström, som jag varmt rekommenderar!

  • Lyckli­gTjej
    Äldre 14 Nov 16:48
    #37

    Ni har samma datum som oss.. Kul =)


    piggelinis skrev 2009-11-13 10:26:52 följande:
    hejsan.lägger in mig i tråden oxå.här blir det bröllop den 3 juli 2010, i Själevad Kyrka, präst Ulf Söderlind. Festen ska hållas i Stensödens lokal. Fotograf är Laila Sandström, som jag varmt rekommenderar!
  • Öviksb­rud
    Äldre 8 Dec 10:00
    #38

    Hej,

    Är det någon som har tips på vart man kan köpa snygga skor med låg klack. Jag får onti fötterna av höga klackar och när jag kollar runt så finns det mest skor med höga klackar.

  • Jojjo8­2
    Äldre 8 Dec 10:07
    #39

    Jag beställde mina skor från pernillasbrudbutik på nätet, för där kunde man specialanpassa sina skor och välja färg, klackhöjd, modell, bredd osv. Hade jättesvårt att hitta lägre skor annars.


    Öviksbrud skrev 2009-12-08 10:00:08 följande:
    Hej,Är det någon som har tips på vart man kan köpa snygga skor med låg klack. Jag får onti fötterna av höga klackar och när jag kollar runt så finns det mest skor med höga klackar.
  • Öviksb­rud
    Äldre 8 Dec 12:00
    #40

    Jojjo82: Jag vet inte hur man svarar på ett inlägg så att det du skrev hamnar under, men jag vill bara säga tack! Det var verkligen en superbra sida du tipsade om.

  • Balboz­aBride
    Äldre 8 Dec 12:05
    #41

    Jag har beställt hos:

    matildasfest.dinstudio.se/ där kan du också designa "din egen" sko efter tycke och smak.
    Billiga är de också!

  • Öviksb­rud
    Äldre 8 Dec 15:23
    #42

    Åhh, det var ju också en bra sida. Nu ska jag bara välja hur jag vill att mina skor ska se ut. =)

  • Supers­tarfia
    Äldre 8 Dec 15:29
    #43
    planerarbröllop2010 skrev 2009-10-25 12:21:15 följande:
    Vi ska gift oss den 10 Juli :)Vi ha bokat kyrka och festlokal. Någon som vet någon bra fotograf i örnsköldsvik?
    Leif Wikberg är en superbra fotograf i Ö-vik..
    Han jobbar på ÖA men har tagit fantastiska porträttbilder och fotar tydligen några bröllop varje år..

    fast den 7 Augusti är han upptagen.. ;)
Svar på tråden Ö-viksbrudar 2010