• kikki kikki
    Äldre 31 Aug 18:31
    17344 visningar
    86 svar
    86
    17344

    Hur ofta säger du "jag älskar dig"

    Att ha ett förhållande är inte lätt alla gånger så man måste vårda det ömt.

    Hur ofta talar du om för din partner att du älskar han/hon?

  • Svar på tråden Hur ofta säger du "jag älskar dig"
  • kikki kikki
    Äldre 31 Aug 18:32
    #1

    Jag och min m2b säger det flera gånger om dagen.
    och när han får sina ryck och vill dansa i köket när vi lagar mat så känns det i hela kroppen att jag älskar han och då säger jag det en extra gång....ler

  • wiicky
    Äldre 31 Aug 18:40
    #2

    Oj, det är många gånger på en dag. Har faktiskt ingen aning, men många.

  • Fenixx
    Äldre 31 Aug 18:42
    #3

    inte lika ofta som jag tänker det tyvärr. är uppvuxen med att man inte pratar så mycket om känslor, och det är svårt att ställa om sig även nu som vuxen.

    men jag skriver meddelanden och andra överraskningar istället med.

  • bongen­80
    Äldre 31 Aug 18:42
    #4

    Varje dag. Det är inte slentrian, jag menar det verkligen, varje gång. Vi träffades för 5 år sedan o det blir bara bättre hela tiden. Vi brukar även skicka sms till varandra lite då o då. Gifte oss i somras o nu är vi som nyförälskade tonåringar igen.

    Kram o lycka till

  • MrsHel­loKitt­y
    Äldre 31 Aug 18:47
    #5

    Varje dag här med och skulle jag eller min m2b någon dag "glömma" säga det så skvallrar blickar och ömma handlingar om att vi älskar varandra.

  • Malmöb­rud 2009
    Äldre 31 Aug 18:49
    #6

    varje dag, flera gånger, och alltid innan vi lägger oss för att sova... varit tillsammans i 9 år, gifta i fyra månader...

  • Muulin
    Äldre 31 Aug 18:49
    #7

    Oj, varje dag det känns mycket.... vi säger väl det några gånger i veckan.....

  • Hante
    Äldre 31 Aug 18:52
    #8

    i perioder så säger vi det varje dag och ger varandra en kram eller puss. andra perioder så är det mer stressigt och vi tänker nog inte på att uppskatta varandra så mycket som vi borde.
    till saken hör att vi har två barn, är väldigt aktiva gymnastikledare, barnen har olika aktiviteter, m2b pluggar , jag jobbar osv. lätt att ta varandra för givet.... men kärleken behövs vårdas glöm inte bort det. för övrigt har vi känt varandra i 15 år, varit förlovade i 10 år och varit föräldrar i 9 år och gått igenom en hel del tillsammans...

  • bongen­80
    Äldre 31 Aug 18:55
    #9

    Låter kanske som en nojja eller nåt, men jag brukar fundera på om nåt hände mig eller min familj, så vill jag att det sista vi sagt till varann är något fint. vi somnar aldrig osams o skiljs aldrig åt som ovänner, slänger aldrig på telefonluren o tjurar. usch....låter ju som nån annan moraltant, men så är det.

  • idaplu­ppp
    Äldre 31 Aug 19:53
    #10

    Vi säger " jag älskar dig" precis när vi känner för det men det brukar väl kanske bli en gång per dag. Vi har varit ihop i 3 år och är nygifta! I mitt förra förhållande, som förövrigt inte var riktigt "friskt", var det ett måste att säga det så fort vi såg varandra å det blev till en handling som inte kändes och var rätt att göra. Vi var ihop i 11 år. Var rädda om ert " jag älskar dig" och säg det bara när ni verkligen menar det!

Svar på tråden Hur ofta säger du "jag älskar dig"