• Emma87
    Äldre 31 Aug 14:15
    14316 visningar
    106 svar
    106
    14316

    1987?

    Hej!
    Finns här någon mer som ska gifta sig 2010 och är född -87? :)

  • Svar på tråden 1987?
  • Taaanj­a
    Äldre 20 Sep 22:20
    #81

    Är också 87;a och nu gift. Bilder finns i mitt galleri. Lycka till tjejer!

  • Äldre 21 Sep 12:53
    #82
    Emma87 skrev 2009-09-20 22:14:17 följande:
    Ja jag testade faktiskt min första bröllops klänning igår :) Det va en helt underbar känsla, jätte fin va den också. Men jag ska fortsätta att leta tills jag hittar den perfekta klänningen :)
    [/citat]

    Åhå! Va roligt!! Ja, vad jag har förstått är det ett rent elände att "drömklänningen"! :o/
    Men den som söker den finner! :o)
    Taaanja skrev 2009-09-20 22:20:25 följande:
    [citat]
    Är också 87;a och nu gift. Bilder finns i mitt galleri. Lycka till tjejer!
    Tack!! :o)
  • Äldre 24 Sep 19:57
    #83

    Nu verkar det som om jag har hittat en drömklänning!! :oD

    Bild: www.millybridal.com/store/showimage.asp

    Bra med snörning i ryggen - då behöver ju inte måtten stämma till 100% :o)

  • Emma87
    Äldre 24 Sep 21:35
    #84

    Den va fin :) Ja det är ju perfekt med snörning i ryggen vet ju aldrig hur man ser ut just den dagen :)

    Jag tror att jag har hitta min klänning också, testade en i förgår och den va underbar, den fanns bara i en strl och ett exemplar och satt nästan helt perfekt (behövs sys in några centimeter) Men på lördag ska jag till ett annat ställe och se vad dom har där. Om jag inte hittar någon som är ännu bättre, gärna till samma underbara pris :) Så köper jag den andra på tisdag :)

    Är det för tidigt att köpa klänning redan? Inte bröllop förräns juni ju? Tycker inte jag men en hel del har kommenterat att jag gör det så tidigt...

  • marreg­us
    Äldre 24 Sep 22:53
    #85

    Hej hej!

    Gifter mig också 2010 och är född 87 . Vi gifter oss 22 maj.
    Tycker det är skönt att se att det finns fler som gifter sig ungt .

  • Emmute
    Äldre 25 Sep 11:42
    #86

    Är också 87a och vi gifter oss i juni 2010 :)

  • Alexan­dra87
    Äldre 25 Sep 11:46
    #87

    Här är en till 87:a och gifter med på nyårsafton -09 :)

  • metale­y
    Äldre 25 Sep 22:19
    #88

    Tja alla 87:er! :p
    Tänkte bara höra om ni har fått vad ska man säga "dåliga" komentarer av folk när ni har sagt att ni ska gifte er?
    T.ex. att ni e för unga etc.

  • Äldre 26 Sep 21:17
    #89
    Emma87 skrev 2009-09-24 21:35:06 följande:
    Den va fin :) Ja det är ju perfekt med snörning i ryggen vet ju aldrig hur man ser ut just den dagen :)Jag tror att jag har hitta min klänning också, testade en i förgår och den va underbar, den fanns bara i en strl och ett exemplar och satt nästan helt perfekt (behövs sys in några centimeter) Men på lördag ska jag till ett annat ställe och se vad dom har där. Om jag inte hittar någon som är ännu bättre, gärna till samma underbara pris :) Så köper jag den andra på tisdag :)Är det för tidigt att köpa klänning redan? Inte bröllop förräns juni ju? Tycker inte jag men en hel del har kommenterat att jag gör det så tidigt...
    Jag tycker inte det är något fel med att köpa tidigt. Enda nackdelen kan ju vara att man kanske går upp/ner några kilon innan Stora dagen. Men man vet ju lite hur ens kropp fungerar och så. Så kör på du om du känner att det känns bra!!
  • Emma87
    Äldre 27 Sep 14:23
    #90

    metaley: Jag har faktiskt inte hört nån som har sagt nått illa än iaf, det är fortfarnade inte alla som vet om det, bor i en liten by där det redan finns en hel del unga tjejer som är gifta, inte så ovanligt. Sen kan dom ju snacka hur mkt dom vill, dom har ju inget med det att göra. Avundsjuka!

    Jag köper klänningen imorgon, men dom lägger in den nån månad innan bröllop så då får man se hur man ser ut, förhoppningsvis har man inte gått upp i vikt. Ska lägga ut bilder på klänningen så får jag se vad ni tycker, jag bara älskar den!

Svar på tråden 1987?