• Emma87
    Äldre 31 Aug 14:15
    14305 visningar
    106 svar
    106
    14305

    1987?

    Hej!
    Finns här någon mer som ska gifta sig 2010 och är född -87? :)

  • Svar på tråden 1987?
  • Better­togeth­er
    Äldre 3 Sep 14:17
    #71
    Emma87 skrev 2009-09-03 13:58:00 följande:
    Bettertogether: jo sen april :) Du va snabb du :) Jag har en hel planering kvar men i huvudet är klart, vet ju exakt hur jag vill ha det :) Va har ni för tema på ert bröllop då?
    Jag tyckte det var dumt att inte köpa bröllopsklänningen som passade perfekt, och var i gott skick och kostade 99? ;)

    Vi har lite "naturligt" som tema med grönt, naturvitt och gult som färger. Vi försöker använda så mycket naturmaterial som det bara går och inget sidenband eller annat "glammigt".
    (mer om sådant finns på min bröllopsblogg myhusbandswife.blogg.se)

    Vi har kommit ganska långt i planeringen eftersom vi kör på att planera när inspirationen finns :)
  • tingel­ing11
    Äldre 3 Sep 15:00
    #72

    Det kommer absolut gå vägen :) 11:e är vårat datum och det fanns bara i septembeer nästa år =)

  • tingel­ing11
    Äldre 3 Sep 15:12
    #73

    Lite kul att gå emot strömmen också ;)

  • JL2b
    Äldre 3 Sep 21:50
    #74

    Vi har gjort en egen liten hemsida med vårt nu =) jackolina.weddingannouncer.com/welcome.html
    Blev så stolt över den! Men lite har jag lånat av andras som jag tycker var bra som upplägg =)

  • metale­y
    Äldre 3 Sep 22:08
    #75

    e 87 å "gubben" min också å så blir d bröllop nästa år :)

  • DahmSm­ith
    Äldre 4 Sep 13:28
    #76

    Nej, familjen får vara hemma. Men vi kommer att ha fest en månad efter bröllopet med all familj och vänner.

  • Äldre 19 Sep 20:28
    #77

    Jag är också 87a som ska gifta mig nästa år, 17 april för att vara exakt! Min sambo är också 87a :o).
    Håller på att försöka komma på hur inbjudan ska se ut nu! Är ju som sagt jätteroligt att pyssla med detta planerande. Har tänkt göra inbjudningar, placeringskort och sånt själv - så roligt!!

  • Emma87
    Äldre 19 Sep 20:47
    #78

    Så skoj :) Ja jag håller också på att fundera ut hur inbjudningkorten ska se ut för tillfället :) Har du hittat nån klänning än?

  • Äldre 20 Sep 20:39
    #79
    Emma87 skrev 2009-09-19 20:47:44 följande:
    Så skoj :) Ja jag håller också på att fundera ut hur inbjudningkorten ska se ut för tillfället :) Har du hittat nån klänning än?
    :o)
    Håller på att göra ett "demo inbjudningskort" just nu! Jätteskoj är det!
    Nej har inte hittat klänning än. Har bara kollat på nätet än så länge och inte provat något alls!
    Har du?
  • Emma87
    Äldre 20 Sep 22:14
    #80

    Ja jag testade faktiskt min första bröllops klänning igår :) Det va en helt underbar känsla, jätte fin va den också. Men jag ska fortsätta att leta tills jag hittar den perfekta klänningen :)

Svar på tråden 1987?