• Emma87
    Äldre 31 Aug 14:15
    14317 visningar
    106 svar
    106
    14317

    1987?

    Hej!
    Finns här någon mer som ska gifta sig 2010 och är född -87? :)

  • Svar på tråden 1987?
  • Emma87
    Äldre 31 Aug 21:18
    #21

    Alexxi: Vi hade först bokat den 5 juni men lokalen av visst upptagen då så vi flyttade det till den 12 juni :)

  • Alexxx­i
    Äldre 31 Aug 21:19
    #22

    Va kul=D Det verkar vara fler och fler i vår ålder som gifter sig=)

    Har ni varit tillsammans länge?


    Emma87 skrev 2009-08-31 21:18:09 följande:
    Alexxi: Vi hade först bokat den 5 juni men lokalen av visst upptagen då så vi flyttade det till den 12 juni :)
  • Emma87
    Äldre 31 Aug 21:27
    #23

    Ja när jag jag blev medlem på denna sidan tyckte jag bara att alla var lite äldre än mig :) men nu verkar det ju faktiskt som det finns en del yngre brudar också. KUL!

  • Emma87
    Äldre 31 Aug 21:30
    #24

    Vi Blev tillsammans den 6 dec -07
    han friade 24/12-08
    Så när vi gifter oss har vi varit tillsammans i 2 ½ år :) Allt har gått väldigt fort i vårat förhållande :) Håller på att bygga ett hus, som dom reser imorgon :)

    Ni då?
    Var bor ni nånstans?

  • Alexxx­i
    Äldre 31 Aug 21:33
    #25

    Ja det har gått snabbt=) Men känner man att det är rätt så gör man=)

    Vi har varit tillsammans sen 05, förlovade 31/12-07
    och när vi gifter oss så har vi varit tillsammans i över 5 år=)

    Jag bor i Halmstad och han i skåne men han ska flytta upp snart =)

    Vart bor ni?


    Emma87 skrev 2009-08-31 21:30:09 följande:
    Vi Blev tillsammans den 6 dec -07han friade 24/12-08Så när vi gifter oss har vi varit tillsammans i 2 ½ år :) Allt har gått väldigt fort i vårat förhållande :) Håller på att bygga ett hus, som dom reser imorgon :)Ni då?Var bor ni nånstans?
  • RedRos­es
    Äldre 31 Aug 21:34
    #26
    Emma87 skrev 2009-08-31 21:04:20 följande:
    Redroses: Oj vilket stort bröllop! Såg att vi har samma färgtema, har bestämt mig för guld och vit/cream färgar men jag behöver nog en färg till.. hmm såg att du hade rött. har du några tips på var man hittar saker till dessa färgerna? hade varit jätte snällt :)
    Åh vad kul, guld blir så himla elegant och lite lyxigt hihi I och med att jag gifter mig på hösten så kände jag att rött var passande. Ska dock inte ha några röda dekorationer/tyger i lokalen eller kyrkan. Allt sånt ska vara i vitt och guld. Sen ska rosorna bidra med det röda. Ja, alltså vi har anliat en cateringfirma som kommer ha hand om allt sånt, men själva brudbordet ska jag själv fixa, dvs inhandla guldfärgat guldtyg och det är ännu inte fixat... Men har kikat i ett par tygbutiker och hittat massa fint

    Vad för slags "saker" tänker du på?
  • RedRos­es
    Äldre 31 Aug 21:38
    #27
    Emma87 skrev 2009-08-31 21:27:01 följande:
    Ja när jag jag blev medlem på denna sidan tyckte jag bara att alla var lite äldre än mig :) men nu verkar det ju faktiskt som det finns en del yngre brudar också. KUL!
    Håller med, kändes som att de flesta var lite äldre, men vad roligt att det även finns i vår ålder
  • Emma87
    Äldre 31 Aug 21:44
    #28

    Ja som sagt han är verkligen rätt kille för mig :)
    Vi bor inte så långt ifrån Halmstad faktiskt typ en timme. Bor i en liten by i skåne.. har bott tillsammans i lite mer än ett år nu :)

  • Alexxx­i
    Äldre 31 Aug 21:46
    #29

    Va kul=)

    Så häftigt att ni bygger hus med=D Inte illa Är ni lika gamla? Eller unga kanske det rätta ordet skulle va, hehe=P


    Emma87 skrev 2009-08-31 21:44:13 följande:
    Ja som sagt han är verkligen rätt kille för mig :) Vi bor inte så långt ifrån Halmstad faktiskt typ en timme. Bor i en liten by i skåne.. har bott tillsammans i lite mer än ett år nu :)
  • Emma87
    Äldre 31 Aug 21:48
    #30

    RedRoses: Ja jag känner verkligen att jag vill ha guld och vit men rött är nog inte min färg några förslag? Gillar brunt men det känns lite tråkigt att ha på ett sommar bröllop eller? Jag tänkte om du kanske hade tänkt ut nått smart med ljus dekorationer eller blommor eller något sådant?! Har kollt runder massa men jag blir ju bara snurrig i huvudet, för mkt att välja mellan :)

    Var köpte du din klänning nånstans?

Svar på tråden 1987?