• Emma87
    Äldre 31 Aug 14:15
    14300 visningar
    106 svar
    106
    14300

    1987?

    Hej!
    Finns här någon mer som ska gifta sig 2010 och är född -87? :)

  • Svar på tråden 1987?
  • Skogsh­uggarb­rud
    Äldre 31 Aug 14:38
    #1

    Jag ska, är det tänkt iaf! :D

  • Emma87
    Äldre 31 Aug 14:44
    #2

    Va trevligt :) Bestämt nått datum? Var?

  • Skogsh­uggarb­rud
    Äldre 31 Aug 14:55
    #3

    Datumet är satt tills den 19 juni! Blir i de småländska skogarna!
    Ni då?

  • Emma87
    Äldre 31 Aug 15:04
    #4

    Va skoj :) Den 12 Juni är kyrkan bokad, gifter oss i en liten by i Skåne :) har du kommit långt med planeringen?

  • JBB
    Äldre 31 Aug 16:05
    #5

    Vi ska också gifta oss då

  • JL2b
    Äldre 31 Aug 16:41
    #6

    Här är en till! Vi är båda 87:or och vi ska gifta oss den 29maj här i Kalmar. =)

  • Emma87
    Äldre 31 Aug 17:02
    #7

    Va skoj! Var gifter ni er nånstans?

    Min sambo är 77:a så det är lite skillnad :) Har ni kommit långt med planeringen?

  • JL2b
    Äldre 31 Aug 18:21
    #8

    Emma87 om det är oss du menar så kommer vi att ha vigseln i slottsparken och sedan åka vidare till en bygdegård och ha festen där. Vi har nog kommit ganska långt iaf.

    ? Bestäm datum
    ? Boka vigselförrättare
    ? Boka festlokal
    ? Gör en budget
    ? Bestäm bröllopets stil, samt klädsel
    ? Bestäm gästlista
    ? Boka fotograf
    ? Utse tärnor och marskalkar
    ? Utse toastmaster
    ? "Preliminärboka" bordsplaceringen

    Och så ska vi åka och kolla på hotellet som vi vill bo på om det är lika fina rum som vi hoppas på.
    Och snart ska mamma, jag och min syster som även är tärna åka och se på klänningar. Det kommer att bli kanon!

    Hur långt har ni kommit?

  • Emma87
    Äldre 31 Aug 20:03
    #9

    Okej! Vad mysigt det låter att gifta sig i slottsparken :) Hur många ska ni va?

    Vi har nog kommit ungefär lika långt med planeringen, har inte bokat fotograf eller preliminärbokat bordsplaceringen än.. Jag vill också börja titta på klänningar (Detv är ju det roligaste) jag har en bild av hur jag vill att den ska se ut men än har jag inte hittat den på internet.. Har du hittat nån du vill ha? Har du bild på den isf? hade varit kul att se :) Men de flesta affärerna som jag har kollat upp vill att man ska boka en tid innan man kommer och provar klänningar så jag får nog göra det snart, vet ju inte hur lång väte tid dom har..

    Ska din syster vara tärna?! det ska min med :) Ska du betala hennes klänning eller hur gör ni med det?

    Har ni bestämt vilket tema ni ska på bröllopet än?

  • RedRos­es
    Äldre 31 Aug 20:08
    #10

    Jag är 86:a och gifter mig i år

Svar på tråden 1987?