• ElinDa­niel
    Äldre 1 Aug 20:53
    7590 visningar
    58 svar
    58
    7590

    Jönköpingsbrudar 2009/2010!

    Har kollat runt på olika trådar och letat efter andra blivande/nyblivna brudar från Jönköping eller i närheten. Finns det några här? :)

    Kan konstatera att det har funnits forum för detta. Men att jag nu inte hittar en öppen sådan... Så jag gör ett försök här! Hör gärna av er, kan va kul o prata med någon likasinnad i närheten! ;)

  • Svar på tråden Jönköpingsbrudar 2009/2010!
  • Waldek­ranz
    Äldre 1 Aug 22:09
    #1

    Hallå hallå. Jag bor oxå i jönköping och planerar bröllop för 2010. Fast bröllopet kommer vara i sthlm. när ska du gifta dig?

  • idaplu­ppp
    Äldre 1 Aug 22:33
    #2

    Gifter mig i gränna den 29 augusti så ja hänger kvar på tråden ett litet tag till

  • Waldek­ranz
    Äldre 2 Aug 10:07
    #3

    Oj idaplupp! Spännande - inte långt kvar. Berätta om ert upplägg! Var i gränna - gyllene uttern eller?

  • avtryc­k
    Äldre 2 Aug 11:31
    #4

    Vi har det tvärtom mot Waldekranz. Bor i Stockholm och planerar bröllop i Jönköping 2010.
    Nu: letar festlokal. Tips?
    Vi har tittat på Gyllene Uttern men det är nog för stort för oss. Jättefin utsikt och underbar mat dock!

  • Ysolla
    Äldre 2 Aug 11:43
    #5

    Hejhej
    Jag är också från Jönköping
    5 Juni 2010 är det tänkt att vi ska gifta oss.
    Vigseln är bokad i Rogberga kyrka och festen kommer hållas på Riddersbergs wärdshus

  • ElinDa­niel
    Äldre 2 Aug 14:33
    #6

    Hej!!!

    Va kul att det börjar droppa in lite tjejer här i tråden! :)

    Skriver lite mer då jag får tid! Ska ut en sväng i solen... ;) Hade bra så länge!

    Vi bor i Jönköping men ska gifta oss i Tibro 12/6-10. :)

  • mysife­r
    Äldre 2 Aug 14:34
    #7

    vi bor i Jönköping men gifte oss i Kungälv 18 juli i år

  • stulle
    Äldre 2 Aug 15:53
    #8

    Hej!
    Den 22 augusti ska jag gifta mig, då i vaggeryds kommun.
    Blir i åkerskyrka.
    Det ska bli så spännande....
    det börja närma sig....känns i magen...bara 3 veckor kvar...
    Hjälp....det är mycket kvar att fixa fortfarande.
    men det kommer säkert att ordna sig.
    Kul med denna tråden!!

    Lycka till alla!!
    Kramizar

  • idaplu­ppp
    Äldre 2 Aug 19:32
    #9
    Waldekranz skrev 2009-08-02 10:07:00 följande:
    Oj idaplupp! Spännande - inte långt kvar. Berätta om ert upplägg! Var i gränna - gyllene uttern eller?
    Så här kommer vår dag förhoppningsvis att bli: Kl: 07:00 vaknar å äter frukost, duschar, lämnar dottern till sin mormor. 08:00 kommer tärna och sminkös och fotograf och så går vi till svärmor och gör oss i ordning. Hemma hos os gör m2b, sonen och bestman sig fina, hämtar blommor och kör den sista maten till lokalen. 13:00 står vi framme vid altaret i Gränna Kyrka och säger nervöst ja till varandra. 14:00 bär det av i en cheva från 50-talet för att fota oss. 16:00 blir det välkomst skål i Uppgränna Bygdegård. 17:00 Middagsbuffé med temat Italien. Firande natten lång
  • SaraPa­yam
    Äldre 2 Aug 23:06
    #10

    Hej

    Jag är med ifrån Jönköping, vi gifte oss igår
    Vad kul att det är någon som har öppnat upp Jönköpingstråden igen, har faktiskt saknat den

Svar på tråden Jönköpingsbrudar 2009/2010!