• Pumpki­n
    Äldre 24 Jul 21:40
    12057 visningar
    63 svar
    63
    12057

    Fruar - sommarbröllop 2008

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 15!

    Nu är vi äntligen gifta allihop och våra stora dagar blev det vi ville att de skulle bli. Men bara för att vi nu äntligen blivit fruar betyder det inte att vi släpper taget om BT och varandra, så här fortsätter vi snacket - om allt vad livet innebär!

    Välkomna {#lang_emotions_kiss}

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3372834.html


  • Svar på tråden Fruar - sommarbröllop 2008
  • Äldre 14 Sep 12:42
    #41

    Furillen: Då hoppas vi att mensen kommer tillbaka snart! Det fååår vara tungt, hur mår mannen uppe i allt nu efter ett par veckor?

    Myran: kul att du hittade hit också!

    Jag vet att man inte "borde" klaga på sina kunder men fy farao!!! berättade ju om det där knepiga paret som planerade allt i sista sekund... nu betalar de inte heller!! *suck* vi hade väl våra föraningar efter kreditupplysning m.m men man vill ju så gärna TRO på folk..
    *suck* *suck* *suck*

    Nu ska jag återgå till plugget här... validerar ju till undersköterska och läser på distans... kul men OJ så mycket att göra

    Kram på er

  • Englal­i
    Äldre 15 Sep 22:17
    #42

    Snitte: Tack vad söt du är.. jag hoppas också att vi kan bli det snart.
    Idag kom iaf ett mkt glädjande besked. A:s provsvar kom och det var mkt positivt. Det bakteriella var nästan helt borta nu och när han var på undersökning för två veckor sedan så såg det MKT bättre ut. Läkaren sa att det var som natt och dag mot i vår/vintras när han först sökte. Så skönt!
    Så nu är det dubbel antibitotikakur i 30 dagar till (from. måndag nästa vecka) som gäller och sen, sen tror jag faktiskt att vi får börjar försöka igen! Åhh jag hoppas, hoppas verkligen nu... jag är SÅÅÅ trött på att vänta. Vi har ju inte fått försöka utan skydd sen i april-maj någon gång, så vi har ju ingen aning om beh. har gett resultat ännu, men hans läkare är verkligen hoppfull och helt övertygad om att vi ska kunna bli gravid på "naturlig" väg, så vi håller alla tummar.
    Har dock börjat undersöka det här med provrörsbefruktning också, ifall det inte skulle gå vägen. Då är det ju lika bra att ställa sig i kö nu redan, efter som det är lååång väntetid där.
    Nog ältat, var bara tvungen att äntligen få komma med något som innebär rätt riktning!!

    Furillen; Hoppas kroppen kommer tillbaka till sitt vanliga jag igen så ni kan börja försöka så smått, så småningom när ni känner er redo igen. Vi får fortsätta kämpa vi... =) Kram på dig!!

  • furill­en
    Äldre 19 Sep 18:03
    #43

    Snitte, jo mannen mår ändå rätt bra. han var också ledsen först men försöker blicka framåt.

    Englali, åh det låter ju toppen! nu är det säkert inte långt kvar tills ni plussar.

    jag har iaf fått tillbaka min mens nu den vart lite oregelbunden och annorlunda men ändå. det kanske inte är så konstigt. så vi börjar försöka. vill så gärna bli gravid igen. fast är också rädd för att samma sak ska hända, verkligen något man inte vill uppleva igen.

    men nu är det helg och martin är hemma och vi är båda lediga. värsta lyxen. m fyllde år i torsdags så ikväll ska vi ut och äta med massa vänner. ska bli supertrevligt.

  • Pumpki­n
    Äldre 19 Sep 19:19
    #44

    Skönt Englali och furillen att ni är på rätt spår i alla fall, med behandlingar och menstruationer

    Har inte velat säga något tidigare, men kan inte hålla mig längre - hoppas ingen tar illa upp.
    Vi är gravida och hoppas på att vi får bli föräldrar i maj


     


  • furill­en
    Äldre 20 Sep 01:52
    #45

    Pumpkin, GRATTIS!!!!!!!!!! gud va roligt! klart man inte tar illa upp. vilka härliga nyheter! hoppas du mår bra! kram

  • Pumpki­n
    Äldre 20 Sep 09:57
    #46

    Tack furillen! Kändes så otajmat bara

    Jag mår skit, men jag står ut - det finns ju inte så mycket annat man kan göra


  • furill­en
    Äldre 20 Sep 12:09
    #47

    ajdå. småät hela tiden är mitt råd. se till att aldrig bli riktigt hungrig, det var iaf det värta för mig.

  • furill­en
    Äldre 20 Sep 12:11
    #48

    oj, värsta skulle det stå.

  • Pumpki­n
    Äldre 20 Sep 12:47
    #49

    Så har det varit hittills för mig också, men de senaste dagarna har det blivit värre och det hjälper inte längre med mat. Fast äter gör jag ju ändå förstås


  • furill­en
    Äldre 20 Sep 23:21
    #50

    mm, så var det iofs för mig med. men jag spydde inte lika mycket när jag åt regelbundet iaf.
    hoppas det blir bättre snart!

Svar på tråden Fruar - sommarbröllop 2008