• Pumpki­n
    Äldre 24 Jul 21:40
    12041 visningar
    63 svar
    63
    12041

    Fruar - sommarbröllop 2008

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 15!

    Nu är vi äntligen gifta allihop och våra stora dagar blev det vi ville att de skulle bli. Men bara för att vi nu äntligen blivit fruar betyder det inte att vi släpper taget om BT och varandra, så här fortsätter vi snacket - om allt vad livet innebär!

    Välkomna {#lang_emotions_kiss}

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3372834.html


  • Svar på tråden Fruar - sommarbröllop 2008
  • Äldre 9 Aug 17:35
    #11

    Hej på er tjejer!

    nu har vi kommit hem från vår semester neråt i landet,, mysigt mysigt,, superbra väder gjorde att vi legat på stranden och latat oss.. magnus bror och hans sambo sprang efter sin lilla son stup i kvarten så för dem blev det inte så mycket latande...

    Nu ska vi hålla tummarna för er pumpkin att det blir en liten baby snart

  • Englal­i
    Äldre 9 Aug 19:37
    #12

    Idag firar vi 1 år som gifta... underbara känsla. Vi njuter, myser och bara rår om varandra. Precis så som det ska vara!!

  • Pumpki­n
    Äldre 10 Aug 21:58
    #13

    Snitte: Nästa år är det ni som inte får lata er så mycket
    Ja, håll tummarna stenhårt för en majbebis är du snäll

    Englali: Grattis i efterskott på bröllopsdagen Låter som ni hade en mysig dag.


  • furill­en
    Äldre 12 Aug 14:06
    #14

    hej tjejer,
    har haft jordens sämsta helg. som egentligen skulle vara den bästa. var i göteborg för att gå på madonnakonserten, solsken, inget illamående ingen migrän, hängde på solvarma klippor vid havet. var lycklig över att ha gått in i vecka 14.
    slutade med missfall. låg 2 dygn på sahlgrenska.
    nu är vi hemma igen. känner mig helt tom och så sjukt ledsen. så overkligt på något vis.

  • Nienna
    Äldre 12 Aug 20:03
    #15

    Åh, vad tråkigt! Är verkligen ledsen för er skull, furillen.

  • Pumpki­n
    Äldre 12 Aug 20:15
    #16

    Neeej furillen! Så hemskt Är jätteledsen för er skull...


  • Englal­i
    Äldre 15 Aug 17:45
    #17

    Furillen: Åhh NEJ!!! Fy så hemskt, jag är så ledsen för eran skull! Kan inte ens föreställa mig hur det känns, mer än att det är fruktansvärt. Försök ta hand om varandra nu ni två. Många många styrkekramar till er

  • Englal­i
    Äldre 15 Aug 17:50
    #18

    När vi ändå är inne på barn, ni vet ju hur vi kämpar och att det är helt omöjligt just nu, innan A är klar med sin behandling.
    Tufft nog som det är, så fick jag för två veckor sen höra av en kund på jobbet att en av mina bästa vänner väntar barn. Skojar ni att jag blev chockad... hon har inte ens sagt ngt, förmodligen för att hon vet hur vi kämpar. Men de hade kännts bättre o får höra det från henne än på ryktesvägar.
    Iaf så pratade vi igår (hon har varit utomlands så jag har inte kunnat nå henne) och de hade typ (observera typ) bestämt sig för o skaffa barn och det tog direkt... givetvis!!
    Samtidigt som jag är jätteglad för hennes skull så är jag så fruktansvärt avundsjuk o kan inte låta bli att tycka att livet är jävligt orättvist ibland!!

  • Pumpki­n
    Äldre 15 Aug 18:19
    #19

    Englali: Förstår att det känns orättvist och att det hade känts bättre om du hade fått höra det direkt från henne. Samtidigt förstår jag henne också, det måste vara en jättesvår avvägning att göra i hennes situation.

    Du ska se att det går bra för er också när A är klar med sin behandling, och OJ så efterlängtat det barnet kommer vara!


  • Englal­i
    Äldre 15 Aug 22:24
    #20

    Pumpkin: Jo visst, men hon hade inte ens tänkt så sa hon. Jag blev nog mest besviken att jag inte fick veta eftersom hon är en av mina närmaste.

    Haha... ja, skulle det bli ngt barn ngn gång så är det MKT efterlängtat vill jag lova. Av alla i familjen... och av de isf blivande mormor/morfar, farmor/farfar.

    Hur går det för er då? Har förstått att ni bestämt er för att det är dags för en liten nu?

Svar på tråden Fruar - sommarbröllop 2008