• Pumpki­n
    Äldre 24 Jul 21:40
    12040 visningar
    63 svar
    63
    12040

    Fruar - sommarbröllop 2008

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 15!

    Nu är vi äntligen gifta allihop och våra stora dagar blev det vi ville att de skulle bli. Men bara för att vi nu äntligen blivit fruar betyder det inte att vi släpper taget om BT och varandra, så här fortsätter vi snacket - om allt vad livet innebär!

    Välkomna {#lang_emotions_kiss}

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3372834.html


  • Svar på tråden Fruar - sommarbröllop 2008
  • Pumpki­n
    Äldre 24 Jul 21:40
    #1

    Jag glömde totalt bort att starta en ny tråd ju! Tack furillen för att du påminde mig


  • furill­en
    Äldre 24 Jul 22:38
    #2

    no worries

    antar att ni alla har härliga semestrar på olika håll!
    själv ser jag fram emot helgen. på söndag är det min och martins bröllopsdag! 1 år! galet! vi hade egentligen sedan länge planerat att spendera den på furillen där vi gifte oss men det var så fullbokat till gotland och där så helgen skulle ha gått på 8000 (!) för oss. det kändes något orimligt. och tur i oturen i efterhand för gotlandsbåtarna har ju krockat nu med massa trafikkaos som följd. istället blir det nynäs havsbad. ett rum vid havet, 3-rätters middag och en spa-behandling. förhoppningsvis en lugn och fin helg. passar mig perfekt som fortfarande mår galet illa hela tiden.

  • Hofsan
    Äldre 25 Jul 12:37
    #3

    Hej på er. Har snart 1 årig bröllopsdag den 23 aug.
    Har haft en underbart galen semester. Har tagit fallskärmscertifikat(det är nog det coolaste jag gjort) har varit och dykt och varit på 2 möhippor. Jätteskoj! Man önskar att man fick uppleva sin egen möhippa en gång till

  • Pumpki­n
    Äldre 25 Jul 20:20
    #4

    furillen: Låter som ett jättemysigt firande Kikade själv på Nynäs Havsbad inför vår bröllopsdag, men det blev ju Time Hotel istället.

    Hofsan: Oja, jag önskar verkligen att jag fick uppleva min möhippa om och om igen. Superkul var det!


  • Äldre 27 Jul 01:05
    #5

    Hej!

    hoffsan fallskärmscert... cooolt!!!

    furillen. nä 8000 kanske vart lite saftigt... men det blev ju bra ändå._)

    gött med ny tråd pumpkin!!

  • Pumpki­n
    Äldre 4 Aug 15:15
    #6

    Halloj girls

    Hoppas allt är bra med er. Här är det bara fint, njuter fortfarande av min ledighet. Börjar dock dra ihop sig till allvar igen.

    Just det, grymt bebissugen är jag/vi, så att ja... Kanske är dags helt enkelt


  • furill­en
    Äldre 4 Aug 18:47
    #7
    Pumpkin skrev 2009-08-04 15:15:24 följande:
    Halloj girls Hoppas allt är bra med er. Här är det bara fint, njuter fortfarande av min ledighet. Börjar dock dra ihop sig till allvar igen. Just det, grymt bebissugen är jag/vi, så att ja... Kanske är dags helt enkelt
    nämen va vad kul! välkommen till verkstaden

    själv har jag äntligen tagit mig in i vecka 13! och på torsdag är det första besöket på MVC.

    jobbar på och ser sommaren flyga förbi.. å andra sidan lär det inte bli så mycket jobbande för mig sen framöver.
    var supermysigt att fira bröllopshelgen! ha en lugn helg tillsammans. kallbadhuset /spadelen var verkligen mysigt att hänga. däremot kan jag inte direkt rekommendera rummen eller maten. men det gjorde inte så mycket. var bara fint att vara tillsammans.

    hur har ni andra det?
  • Pumpki­n
    Äldre 4 Aug 18:59
    #8

    furillen: Tack Så kan det gå ja, så det är väl bara att tuta och köra. Gäller att inte tänka för långt fram i framtiden bara, för då får jag kalla fötter och gud vet allt

    Visst är det mysigt att dra iväg sådär och mysa riktigt ordentligt? Synd att ni inte blev nöjda med rum och mat, vad var felet?


  • furill­en
    Äldre 5 Aug 22:22
    #9

    pumpkin haha ja, det är sant. det är det lätt att få. känns läskigt fast superspännande. och lite overkligt fortfarande. fick en liten realitycheck häromdagen när jag insåg att jag inte kunde ha typ några av mina jeans längre, oops

    med rummen och maten, inget fel direkt men inte heller den där lite lyxiga känslan man gärna vill få på en sån weekend. ganska standard hotellrum, fantasilöst, vääldigt varmt och kvavt och proppfullt med spindlar utanför fönstren (kanske ska lägga till att jag är väldigt rädd för dem.. ) okej mat men inte så speciellt god, ingen av oss gillade direkt våra varmrätter och då åt vi olika saker. men trevlig service dock.

  • Pumpki­n
    Äldre 5 Aug 22:42
    #10

    furillen: Skönt att man inte är ensam då Just nu känns det dock mest otroligt spännande och det är knappt så man kan vänta på att sätta igång! Har startat en blogg också, om resan så att säga.

    Trist när det inte uppfyller ens förväntningar, verkligen


Svar på tråden Fruar - sommarbröllop 2008