• Plasti­x
    Äldre 23 Jul 23:07
    3500 visningar
    21 svar
    21
    3500

    Fler som är rädda för att svininfluensan kommer ödelägga agustibröllop?

    Har börjat fundera på, tänk om många av gästerna blir sjuka? 50% eller mer? Alla? Vi Själva.. Vi har redan bokat och betalt svit, ikcke ombokningsbart..

  • Svar på tråden Fler som är rädda för att svininfluensan kommer ödelägga agustibröllop?
  • Nippra­n
    Äldre 23 Jul 23:13
    #1

    Jag är inte orolig för detta. Vi har också bokat allt...

  • Lische­n
    Äldre 23 Jul 23:16
    #2

    Mina blivande släktingar var här idag och pratade om det... svärmor verkade riktigt nervös. Jag har inte haft tid att vare sig läsa tidningar eller se på nyheter på tv så jag har inte ens tänkt tanken tidigare.

    Hmmm... nä,jag oroar mig inte över det.

  • JS76JS
    Äldre 23 Jul 23:34
    #3

    Oroar mig inte heller för det, risken är faktiskt ganska liten, procentuellt

  • mittid
    Äldre 24 Jul 06:59
    #4

    Finns det någon ni INTE KAN oroa er för???
    Varför ta ut eventuella problem som man inte vet ska hända i förskott? Då får både nu och sen?!
    Kanske ni ska ta ta en försäkring.... Så att ni sen kan se fram emot och glädjas åt er stundande dag... och vifta sen bort alla olyckskorpar och negativa tankar!

  • mittid
    Äldre 24 Jul 07:04
    #5

    Då får både nu och sen?! = Då får ni ju problem både nu och sen!

  • JanetK­im
    Äldre 24 Jul 10:55
    #6

    Händer det så är det inget man kan gjöra åt!Det är bara att acceptera läget då!

  • Moirie
    Äldre 24 Jul 11:07
    #7

    Får väl hoppas att alla vaccinerat sig när det gäller, precis som det rekommenderas för svininfluensen. Kanske kommer det vara ovanligt många friska jämfört med vanliga influensor?

  • JanetK­im
    Äldre 24 Jul 11:16
    #8

    Så kan man åxå säga!!!
    Vi hoppas att alla är mer friska!!!


    Moirie skrev 2009-07-24 11:07:19 följande:
    Får väl hoppas att alla vaccinerat sig när det gäller, precis som det rekommenderas för svininfluensen. Kanske kommer det vara ovanligt många friska jämfört med vanliga influensor?
  • ElMac
    Äldre 24 Jul 15:24
    #9

    Tidigare var jag nervös över vädret (vigsel och fest på en strand) Nu är det istället influensan jag oroar mig för.. Alltså hur lätt kan det vara att hålla någon hemma som är "lite hängig", förhoppningsvis blir fok pangsjuka och håller sig hemma.. men de förstår man ju om inte gästerna vill

  • Mammil­on
    Äldre 24 Jul 15:34
    #10

    Vaccinet finns ju tyvärr inte än, så det kan ni nog inte hoppas på till augusti, men jag håller med de flesta om att det är nog inte värt att oroa sig för. Om inte alla era gäster ska till Cypern veckan innan förstås

Svar på tråden Fler som är rädda för att svininfluensan kommer ödelägga agustibröllop?