• Äldre 8 Jul 08:53
    470035 visningar
    4187 svar
    4187
    470035

    Tantvarning 5

    Ny tråd, nya fikapauser-nu mina vänner är det ju sommar, så altanen kanske?

    1 www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html
    2 www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html
    3 www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html
    4 www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3361921.html

    Tantvideon framör andra:


  • Svar på tråden Tantvarning 5
  • Äldre 8 Jul 08:55
    #1

    Här sätter man sig med sin morgonkaffe och så är det AVSTÄNGT för svar i tanttråden! Nej nej, ny tråd, svisch svisch!

    Här är jag, var är ni?

  • Daa
    Äldre 8 Jul 08:58
    #2

    Hej.
    Jag är på jobbet och borde inte drälla här, men jag måste ju kolla in stället
    Och förstås hålla dig sällskap en liiten stund iaf.

  • Frulle
    Äldre 8 Jul 08:59
    #3

    Jasså är den avstängd?!
    Det var värst..

  • Äldre 8 Jul 09:03
    #4

    Jag hittade den! Och du var snabb, Blommis! Nu kan du bortse från mitt meddelande, du har ju redan fixat det! Tackar och bockar!

    Maken var förresten inte ett dugg intresserad av husen jag hittade igår, han tyckte de var fula! Och jag som var i extas! Suck! Ja ja, vi skall iaf på visning ikväll så vi får väl se vad han tycker om det.

  • Äldre 8 Jul 09:07
    #5

    Ingen tanttråd, det är ju lika hemskt som man vaknar och upptäcker att kaffet är slut! Snabba åtgärder krävs!

    Och det där med hus-ibland fattar de verkligen ingenting, fast sedan kan det ta sig de mest oväntade vändningar när de väl kommer dit, de där männen menar jag...


    Soldemor skrev 2009-07-08 09:03:30 följande:
    Jag hittade den! Och du var snabb, Blommis! Nu kan du bortse från mitt meddelande, du har ju redan fixat det! Tackar och bockar!Maken var förresten inte ett dugg intresserad av husen jag hittade igår, han tyckte de var fula! Och jag som var i extas! Suck! Ja ja, vi skall iaf på visning ikväll så vi får väl se vad han tycker om det.
  • Frulle
    Äldre 8 Jul 09:10
    #6

    När var det ni skulle åka??

    Vi ska på onsdag nästa vecka ta en mäklare till lägenheten för en värdering innan vi köper loss den.. Spännande.

    Och nu har jag grundat trappen hemma också.. Jobbigt var det.


    passionsblomman skrev 2009-07-08 09:07:11 följande:
    Ingen tanttråd, det är ju lika hemskt som man vaknar och upptäcker att kaffet är slut! Snabba åtgärder krävs!Och det där med hus-ibland fattar de verkligen ingenting, fast sedan kan det ta sig de mest oväntade vändningar när de väl kommer dit, de där männen menar jag...
  • Äldre 8 Jul 09:18
    #7
    passionsblomman skrev 2009-07-08 09:07:11 följande:
    Och det där med hus-ibland fattar de verkligen ingenting, fast sedan kan det ta sig de mest oväntade vändningar när de väl kommer dit, de där männen menar jag...
    Är det månne en specifik mansgen som styr sådant där?
  • Äldre 8 Jul 09:18
    #8

    IMORGON!!! Så jag måste fixa en granne som kan passa kissarna lite och så kom jag ju på inatt att jag missar afterworken med dig och feministbrud på fredag ju!


    Frulle skrev 2009-07-08 09:10:47 följande:
    När var det ni skulle åka??Vi ska på onsdag nästa vecka ta en mäklare till lägenheten för en värdering innan vi köper loss den.. Spännande.Och nu har jag grundat trappen hemma också.. Jobbigt var det.
  • Frulle
    Äldre 8 Jul 09:28
    #9

    Jaaa den missar du!
    Men huset är viktigare..


    passionsblomman skrev 2009-07-08 09:18:41 följande:
    IMORGON!!! Så jag måste fixa en granne som kan passa kissarna lite och så kom jag ju på inatt att jag missar afterworken med dig och feministbrud på fredag ju!
  • Frulle
    Äldre 8 Jul 09:29
    #10

    Fast frågan är om jag kan bärsa! Jag jobbar ju heltid nu och slutar vid 17. Vi skulle ju ses vid 16.. Hmmm..

Svar på tråden Tantvarning 5