• dittda­tten
    Äldre 4 Jul 19:14
    16519 visningar
    7 svar
    7
    16519

    Bilder från Sålla Kvarn!

    Någon som har bilder från sin bröllopsfest i Sålla Kvarn? Vi står i valet och kvalet om vi ska ta där. Vi kommer bli ca 70 pers och vi var därute och kollade idag,tyckte det såg så himla trångt ut... Speciellt därnere vid baren och där man ska dansa. Någon som har erfarenhet/bilder?

  • Svar på tråden Bilder från Sålla Kvarn!
  • dittda­tten
    Äldre 4 Jul 22:01
    #1

    Ingen....?

  • drömla­nd
    Äldre 4 Jul 22:06
    #2

    Ligger det utanför Linköping?

  • drömla­nd
    Äldre 4 Jul 22:16
    #3

    Om det ligger utanför Linköping så var jag där på bröllop förra sommaren och det var en fantastisk lokal på såå månag sätt. Mysig plats att ha middagen på, en trappa ner fanns dansgolv, bar och och också utgång till vattnet. I mina ögon var det perfekt.

  • dittda­tten
    Äldre 5 Jul 09:41
    #4

    Ja,det är det som ligger utanför Linköping. Hur många var på den festen då? Dansgolvet är ju så litet!?

  • drömla­nd
    Äldre 5 Jul 09:47
    #5

    Oj, jag är jättedålig på att uppskatta.. så jag vet faktiskt inte... men dansgolvet räckte till, det var lite mysigt så där... hellre det än ett megastort kände jag....

  • Duches­s
    Äldre 13 Jul 01:12
    #6

    Vi gifte oss där sommaren - 07. Om du skriver en rad kan jag maila dig en länk med bilder

    Vi var 76 personer och rymdes gott och väl.

  • Fri 27 Mar 2020 18:04
    #7

    Gammal tråd men gör ett försök! Det ser helt fantastiskt ut på bilderna, på Google men ser att det ligger väldigt nära motorvägen. Stördes ni av den?

Svar på tråden Bilder från Sålla Kvarn!