• jojoån­ick09
    Äldre 1 Jul 08:22
    1302 visningar
    2 svar
    2
    1302

    börjat bantningen igår sista juni!

    har lite drygt 2månader kvar tills stora dagen,ifs så orkar man ju inte äta jättemycket nu när högsommaren har kommit till vårat avlånga land... det ända man får i sig är vätska känner jag..
    det gick skapligt igår jag fick i nöd ta två knäckemackor hemma hos min kompis men annars tyckte jag det gick skapligt,köpte även liposinol också kände att göra något mer än bara att äta pulver... nu är jag inställd på att äta tre pulver och riktig middag,tror nog att det är rätt bra att få fastföda med.

    vi får se hur det går :D,
    är det någon mer som håller på att bantar? med pulver,liknande eller kanske med liposinol?

    må så gott!

    /Johanna

  • Svar på tråden börjat bantningen igår sista juni!
  • Sannii­s
    Äldre 1 Jul 09:06
    #1

    Hej! Jag har också lite drygt 2 månader kvar till bröllopet. Igår började jag "banta". Ska försöka äta enligt GI och kanske nutrilett vissa dagar/måltider. Ska även börja röra mer på mig. Vill verkligen gå ner minst 5 kg!

    Kul med en tråd där vi kan peppa varandra och kanske ge tips.

  • Emmox
    Äldre 2 Jul 10:45
    #2

    Tjena! Har varit på ck innan, startar idag igen och ska dricka 3 påsar á 480 kcal/dag i två veckor. Förra gången gick jag ner fem kilo på två veckor och ytterligare fem ska nu bort. Efter det ska jag köra LCHF =) Körde det nu innan jag bestämde mig för att gå på ck igen, och det har funkat jättebra. Sötsug m.m. helt bortblåst.

    Lycka till båda två!

Svar på tråden börjat bantningen igår sista juni!