• Äldre 27 Jun 10:59
    86933 visningar
    708 svar
    708
    86933

    trettonde gången vi gjort det

    Plötsligt var det dags för 13:e tråden - 13:e omgången med prat om stort och smått, om kärlek och sorg, om pirr i magen och stora beslut i livet!

    Välkomna kära trådpolare!!

  • Svar på tråden trettonde gången vi gjort det
  • Äldre 19 Jul 12:28

    Vad kul att ni kan umgås!

  • Muffin­sTönt
    Äldre 19 Jul 12:45

    Ja,verkligen! Ibörjan trodde jag att det skulle va krystat o så men nu är det "bara kompis-"vibbar". Känns som jag sitter o snackar me en gammal kompis. Såå skönt! Ibland få jag ryck o gör en gest som kan misstolkas. Som tex ta honom under armen. Men det är mitt sätt att vara "nära",vilket inte behöver betyda kärleks-nära. Jag brukar gå så me min kompis oxå. Tur är fattar jag det själv så jag drar mig ur på ett smidigt sätt...

  • Äldre 19 Jul 13:14

    Ja det där kan ju vara en känsligare gräns om man faktiskt varit tillsammans. Själv kallar jag massor av killarna på jobbet för raring jämt o litar på att de fattar att det inte är personligt.

  • Muffin­sTönt
    Äldre 19 Jul 14:04


    Nu har jag klippt upp låset. lite kul o se va man tyckte va viktig för 4-5 år sen. Bla en massa dagboksanteckninar. Biljetter från festivaler o resor. Bilder och en stoor poster på Legolas.

    Nu ska jag sortera mina saker från grabben o lägga i där i.
  • Muffin­sTönt
    Äldre 19 Jul 14:06

    Just det! Jag hittade en massa kontoutdrag från 2002 i lådan oxå.

  • Sister of the Night
    Äldre 19 Jul 23:47

    Tjena! *vinkar till alla*
    Ser att det händer lite i tråden ändå

    kanske inte just när jag är inne dock....

  • Muffin­sTönt
    Äldre 20 Jul 00:41

    *vinkar till Sis*

    Vi försöker så gott vi kan!

    Jag måste ba säga.... FY FARAO!!!! Sicken hemsk film! Grabben måste ha flera st blåmärken efter kvällens biobesök. Så mkt som jag har kramat handen,armen,fingrarna...

    Nu ska jag föröska sova. Ska upp igen om sisådär 4h. Svårt när huset är fullt av folk. Då vill man ju inte sova...

  • Äldre 20 Jul 05:16

    *vinkar till sis o muffins*

    Usch, läskiga filmer törs jag inte gå på. Sov dåligt ändå inatt - varit ledig för mycket i helgen tror jag! Drömde konstigt också, om lejon o allt möjligt knas...

  • Muffin­sTönt
    Äldre 20 Jul 05:45

    morrn morrn!!

    Jag vågar inte heller men jag älskar skräck. Så jag sitter där o kramar sönder folks händer istället. Nu ska jag va effektiv, ska gå om en kvart. Jobba ni vet... *blääää*

  • Muffin­sTönt
    Äldre 20 Jul 05:59

    Apropå drömmar. Jag drömde om chatt-killen härom natten... Jag brukar inte drömma om folk. Grabben har jag bara drömt om sidådär mindre än 10ggr under vår långa tid ihop.

Svar på tråden trettonde gången vi gjort det