• Äldre 27 Jun 10:59
    86859 visningar
    708 svar
    708
    86859

    trettonde gången vi gjort det

    Plötsligt var det dags för 13:e tråden - 13:e omgången med prat om stort och smått, om kärlek och sorg, om pirr i magen och stora beslut i livet!

    Välkomna kära trådpolare!!

  • Svar på tråden trettonde gången vi gjort det
  • Muffin­sTönt
    Äldre 17 Jul 23:19
    #91

    Jag har letat där det borde vara. Får ta och kolla igenom alla lådor när jag är ledig... när det nu blir...

    Annars har jag jobbat som en galning här. Och mer ska det bli... Lyckades boka upp mig på tre dubbelpasser...

  • Äldre 18 Jul 09:59
    #92

    nyckelaffärer/låssmeder på stan brukar ha reservnycklar till utlåning *tips*

    Själv drar jag iväg ut i skogen en vecka! *vinkar till alla*

  • Äldre 18 Jul 11:12
    #93

    *vinkar till vickan!*

  • Äldre 18 Jul 11:13
    #94

    dag 2 på min långhelg - igår var en mycket energisk shoppingutflykt i shoppingparadiset härbredvid - idag ska jag göra så lite som möjligt... kanske handla mat och/eller sola, men längre sträcker sig INTE planerna...

  • Muffin­sTönt
    Äldre 18 Jul 11:34
    #95

    Lycka till Vickan. Hoppas illamåendet hålls i schack!

    Själv har jag precis vaknat, sov i 11 timmar... Herregud,jag är öm i hela kroppen. Orkade inte gå upp vid 8-9 tiden så jag somnade om. Faaan!

    Förresten så drömde jag om chatt-killen inatt.

  • Äldre 18 Jul 11:40
    #96

    Man får sova länge när man är ledig - det gjorde jag med

  • Äldre 18 Jul 11:54
    #97

    Det kymiga är ju att du lär ju hitta nyckeln såfort du gett upp och klippt upp låset

  • Muffin­sTönt
    Äldre 18 Jul 12:00
    #98

    Anne
    Exakt, så är det ALLTID!! Ska prova Vickans tips imorrn. Ta med min skatt och gå till låsmeden/skomakarn. Lite kul o skutta in där med en Diddle-låda med lås.

  • Äldre 18 Jul 12:03
    #99
    jo det brukar ju vara så - sist jag skulle packa kunde jag inte hitta hänglåset till resväskan o fick köpa nytt - då dök såklart det gamla upp. Men det nya var bättre!
  • Muffin­sTönt
    Äldre 19 Jul 12:21

    Idag ska jag på bio med Grabben. Vi ska se på Drag me to hell.

Svar på tråden trettonde gången vi gjort det