• Äldre 27 Jun 10:59
    87824 visningar
    708 svar
    708
    87824

    trettonde gången vi gjort det

    Plötsligt var det dags för 13:e tråden - 13:e omgången med prat om stort och smått, om kärlek och sorg, om pirr i magen och stora beslut i livet!

    Välkomna kära trådpolare!!

  • Svar på tråden trettonde gången vi gjort det
  • Äldre 10 Jul 11:17
    #61

    Muffins - det låter som att du hittat en insiktsfull kille! Som kommit fram till att sex blir tryggare och bättre om han säger som det är på ett tidigt stadium. Liksom för att avdramatisera och göra spelreglerna klara. Heja!!

  • nennes­juttio­åtta
    Äldre 10 Jul 11:28
    #62

    det heter nog inte ens "all eloge.." men ändå, håller med övriga!

    Och för hans egen del så måste ju pressen släppa lite när han har berättat, förhoppningsvis!

    en halv arbetsdag kvar före semestern!!! WOHOOOOO!

  • Äldre 10 Jul 11:33
    #63

    Jo, det är nog tänkt som att det ska släppa på hans egen press lite - så funkar jag själv, man uttalar det man är rädd för i hopp om att det ska avdramatisera läget.

    Kul med semester! Själv har jag ju haft halva, har nu jobbat 3 veckor efter det och ska jobba 5 till.

    Är knastrött inte minst på kvällar o helger, pinsamt igår kväll eftersom jag var bjuden på fin krogmiddag med kollegorna. supergott var det iaf! Men även efter kaffe och trevlgit sällskap gäspade jag stoort heeela vägen hem.

    Massa foton på bloggen fö!

  • Muffin­sTönt
    Äldre 10 Jul 23:35
    #64

    Visst var det modigt av honom! Jag skulle aldriiiiig säga ngt sånt, inte ens för en miljon. Eller jo,kanske!

    Jo, han e lite egen han. Vet inte när nästa gång blir men då tar vi det lugnt.

    Förresten, hans k*k ser skitskumt ut! Man kan inte se ollonet för man kan inte dra ner förhuden. Visste inte hur jag skulle bete mig. Stackarn blev nog lite besviken...!

    Dumma mig är alldeles för feg för att fråga...!

  • Humlan­66
    Äldre 10 Jul 23:46
    #65
    MuffinsTönt skrev 2009-07-10 23:35:43 följande:
    Visst var det modigt av honom! Jag skulle aldriiiiig säga ngt sånt, inte ens för en miljon. Eller jo,kanske! Jo, han e lite egen han. Vet inte när nästa gång blir men då tar vi det lugnt. Förresten, hans k*k ser skitskumt ut! Man kan inte se ollonet för man kan inte dra ner förhuden. Visste inte hur jag skulle bete mig. Stackarn blev nog lite besviken...! Dumma mig är alldeles för feg för att fråga...!
    eh whaaat
  • Muffin­sTönt
    Äldre 11 Jul 09:32
    #66

    what what??

  • Äldre 11 Jul 09:34
    #67

    Han är inte omskuren då? Eller, nej, förresten, det skulle ju vara "tvärtom" då, att ollonet alltid syntes. Kanske bara trångt?

  • Äldre 11 Jul 09:37
    #68

    Hej muffins! *vinkar*

  • Muffin­sTönt
    Äldre 11 Jul 09:46
    #69

    Det tror jag oxå. Föör trångt. Egentligen spelar det ju ingen roll,men jag blev lite ähum, handlingsförlamad. Har ju aldrig stött på nåt sånt.

    Förresten så trodde jag att den skulle va stor eftersom han är 2meter lång. Men tji fick jag! *skäms* Hahahaha!!!

  • Muffin­sTönt
    Äldre 11 Jul 09:46
    #70

    Morrn Anne *vink o kram*

Svar på tråden trettonde gången vi gjort det