• Äldre 27 Jun 10:59
    86869 visningar
    708 svar
    708
    86869

    trettonde gången vi gjort det

    Plötsligt var det dags för 13:e tråden - 13:e omgången med prat om stort och smått, om kärlek och sorg, om pirr i magen och stora beslut i livet!

    Välkomna kära trådpolare!!

  • Svar på tråden trettonde gången vi gjort det
  • nennes­juttio­åtta
    Äldre 1 Jul 08:57
    #21

    bautakram Muffins!

  • Muffin­sTönt
    Äldre 1 Jul 09:42
    #22

    Bautakram tillbaks Nenne!!

  • nennes­juttio­åtta
    Äldre 1 Jul 10:26
    #23
  • Muffin­sTönt
    Äldre 3 Jul 23:31
    #24

    Hej tjejer! Ikväll har jag hela huset för mig själv. SKÖÖÖÖÖÖÖNT!! Alla har dragit till stockholm. Själv ska jag jobba imorrn och sen åka upp till skövde på sön. Stora planer på G!

    Man kan tro att det blir lugnt efter begravningen, men nu kommer den riktiga stormen. Stor släkt = många personer med många åsikter. pust! Och ingen av dem vill sitta ner och diskutera heller. Själv har jag lyckats undkomma ett mindre katastrof så det är jag LYCKLIG över!!

    Hoppas ni har haft det bra!! på er alla!

  • Äldre 4 Jul 10:17
    #25

    LÅter rörigt o jobbigt - men vad är det att diskutera?

    Här är jag knastrött o bara sover...

  • Äldre 4 Jul 10:18
    #26

    Träffade en psykolog häromveckan för ett samtal i samband med en jobbintervju jag var på - för ett samtal som en del i den bedömningen. Jag fick inte jobbet, men höromdan hade jag ett uppföljningssamtal med psykologen - vilket i sig var väldigt givande. Jag grubblar väl på vad hon sa, för mycket kände jag igen mig i men hade inte satt ord på riktigt...

  • Muffin­sTönt
    Äldre 5 Jul 12:20
    #27

    Anne
    Diskutera var nog fel ord. Ventilera om saker och sina känslor. Folk trampar på varandras tår utan att veta om det eller utan reflektera över hur den andra känner sig. Krångligt som sjutton iaf.

    Idag är det mulet väder. Skönt för en gångskull!

  • Äldre 5 Jul 16:14
    #28

    Jobbigt men inte ovanligt. På nåt sätt ska folk ibland nästan tävla i sorg o i vem som stod närmast. O då missar man den sorg man har gemensam, liksom.

  • Äldre 5 Jul 16:17
    #29

    jag har nog fått en överdos av intryck på sistone för nu i helgen har jag varit helt färdig...

  • Muffin­sTönt
    Äldre 5 Jul 19:02
    #30

    Själv försöker jag ordna upp mina känslor. Både känslor kring mormors bortgång men även chatt-killen. Jag kom på att vi träffas ganska ofta nu. *host host* Det blir mer och mer seriösa dejter, typ. Föstår ni va jag menar? Jag har fått lite "konstiga" vibbar från honom. Både fysiska och verbala hintar.

    Kan ni förklara en sak, Varför rör han vid mina händer titt som tätt? Drar sina fingrar längs mina fingrar och handflatan. Jag blev jättekonfunderad när han gjorde så.

    Själv upptäckte jag att jag vill en massa saker med honom, fast samtidigt så har jag inte den där känslan. Min kompis sa att jag har psykiskt blockerat det. Det är inte omöjligt men då borde jag inte heller "vilja" en massa...

    Egentligen ska jag inte behöva grubbka så mkt, låta det flyta på o se vad jag känner allt eftersom. MEN är det rättvist mot honom? Bör jag ta upp det...?

    Förrvirrad som bara den...

Svar på tråden trettonde gången vi gjort det