• Äldre 27 Jun 10:59
    86900 visningar
    708 svar
    708
    86900

    trettonde gången vi gjort det

    Plötsligt var det dags för 13:e tråden - 13:e omgången med prat om stort och smått, om kärlek och sorg, om pirr i magen och stora beslut i livet!

    Välkomna kära trådpolare!!

  • Svar på tråden trettonde gången vi gjort det
  • Äldre 27 Jun 11:01
    #1
  • Pela Pela
    Äldre 27 Jun 16:45
    #2

    Hej på er allihop. Det var ett tag sedan...är dock in och tjuvläser mellan varven för att hålla mig uppdaterad men det var länge sen jag loggade in. Vilket märktes då jag knappt kom ihåg lösenordet =0)

    Jag har läst allt som hänt, både tråkiga händelser och roliga händelser har skett.
    En kram till er alla är på plats, ni får ta den när ni behöver den...

    Kul att se tråden fortleva!

    KRAM

  • Äldre 28 Jun 12:20
    #3

    Näemen vad skoj att du tittade förbi Pela!! *kram*

  • Humlan­66
    Äldre 28 Jun 13:46
    #4

    Prata om kärlek och sorg ? Ja du då har jag nått att lätta mitt hjärta med. Igår fyllde min pappa år och min m2b åker 60 mil bara för att fira honom och vad troooor ni gubbj*veln gör- Jo dricker sig aspackad - Han kommmer ju inte ens ihåg att han åkt så långt . Jag gör ett fotocollage och 2 jättefina tårtor åt honom -Dom har han heller inget minne utav- fy f*an på ren svenska

    såå lessen

  • Äldre 28 Jun 21:14
    #5

    Åhå, ny tråd! Hej Pela!

    Ja, jag körde 35 mil typ på heldagsutflykt igår, hälften i riktigt jädra rörig trafik - inte glad anne, men vi kom väl hem. Annars var dan bra men varm!

    Kram till alla!

  • Muffin­sTönt
    Äldre 29 Jun 09:24
    #6

    Åhh ny tråd! Najs!

    Jag upptäckte det härromdan men orkade inte starta en ny. Jag förlitade mig på Vickan. Haha!

    I tors var vi en aning orolig. Min morbror körde från sthlm ner till götet kl 10 på kvällen. Vi sa hela tiden att va försiktig...

    Annars är dt lugnt här. Jag var hos Grabben igår och ventilera mig. Det var nödvänligt! Hemma är alla så "käcka" och glada. Känns som ju ledsnare man är, desto gladare låtsas man vara.

    Imorrn gäller dt....

  • Äldre 29 Jun 17:45
    #7

    Vad skönt muffins! Det är jobbigt när folk ska låtsas vara glad o att allt är som vanligt - även om det är jobbigt med starka känslor av sorg eller ilska också så är det liksom bättre att få ur sig dem.

    Här försöker jag äntligen tömma kameran - sådär tio dar efter resan...

  • Äldre 29 Jun 17:49
    #8

    Hej Humlan! Vem drack sig full o minns inget? Oavsett vem eg, visst är det jobbigt. Och detta är lättare sagt än gjort (tro mig, jag vet!) men du är inte ansvarig för vad nån annan gör, bara för dig själv.


    Humlan66 skrev 2009-06-28 13:46:23 följande:
    Prata om kärlek och sorg ? Ja du då har jag nått att lätta mitt hjärta med. Igår fyllde min pappa år och min m2b åker 60 mil bara för att fira honom och vad troooor ni gubbj*veln gör- Jo dricker sig aspackad - Han kommmer ju inte ens ihåg att han åkt så långt . Jag gör ett fotocollage och 2 jättefina tårtor åt honom -Dom har han heller inget minne utav- fy f*an på ren svenskasåå lessen
  • Äldre 29 Jun 19:21
    #9

    Humlan - hängde inte heller med men skickar en stor kram!!

    Muffins - vad ska du göra imorgon? Redan begravning? *kram*

  • Muffin­sTönt
    Äldre 29 Jun 22:25
    #10

    Vickan
    Japp,begravning imorrn. Eftersom hon dog av naturliga skäl så kunde vi påbörja begravningen ganska snart. Sen ska vi kremera henne, det kanske påverkar det hela oxå. Det blir en lång och tuff dag imorrn.

    Jag funderar på att åka bort på ons. Är osäker... Vi dels komma bort från allt men samtidigt stanna hos familjen. Tänker åka upp till Skövde, dels för att byte miljö och samtidigt träffa "DenNye".

    Vickan igen
    Läste lite i granntråden. FYYYY för illamående!!! Hoppas det blir en kort måilla-period.

    Anne
    Välkommen tillbaka! Låter trevligt me mkt foto!

    Humlan
    Jag förstår det som att din pappa drack? Usch fy! Alkohol i lagom mängd är kul men aspackad...? :-@ Förstår din besvikelse. OM det var din sambo, fy fan ändå!

    Just det, Pela! HEEEJ!!!

    ok tjejer. ska göra mig iordning nu. Vi ska va på plats kl 07.30.

Svar på tråden trettonde gången vi gjort det