• pandis­81
    Äldre 11 Jun 15:10
    23343 visningar
    130 svar
    130
    23343

    April 2010 del 2

    Jag gick in på vår första tråd för april 2010 och såg att tråden var stängd. Jag kan inte hitta någon annan tråd för del 2 så jag startar en nu.

    Vi måste ju hålla oss uppdaterade och följa varandra.
    Så kom igen tjejer nu börjar vi igen.

  • Svar på tråden April 2010 del 2
  • molnis
    Äldre 18 Aug 11:56

    Skulle även kunna tänka mig någon stickad bolero om jag hittar i affären..får se vad som kommer in. tycker de är så dyra på alla brudsidor. Men hon som syr min klänning kanske kan hjälpa mig annars.

  • Daalin­g
    Äldre 22 Aug 11:05

    Den här veckan har varit en mardröm och jag är glad att den är över och att det är helg. Men jag hoppas nästa vecka kommer bli bättre. Pga min tunga vecka har bröllopsplanerandet inte gått framåt någonting, men ikväll ska jag och min m2b har "planeringskväll" och bli klara med hur vi vill formulera inbjudningarna. Har som mål att få iväg vår beställning av inbjudningar senast i slutet på september. 245 dagar kvar!

  • pandis­81
    Äldre 22 Aug 16:55

    ska ni skicka inbjudningarna i september i år ????
    är inte det lite långt i förväg eller varför skickar ni dom så långt i förväg ???

    vi ska skicka våra i slutet av december eller kring nyår.


    Daaling skrev 2009-08-22 11:05:21 följande:
    Den här veckan har varit en mardröm och jag är glad att den är över och att det är helg. Men jag hoppas nästa vecka kommer bli bättre. Pga min tunga vecka har bröllopsplanerandet inte gått framåt någonting, men ikväll ska jag och min m2b har "planeringskväll" och bli klara med hur vi vill formulera inbjudningarna. Har som mål att få iväg vår beställning av inbjudningar senast i slutet på september. 245 dagar kvar!
  • chenda­86
    Äldre 23 Aug 15:40

    Jag tror att hon skrev skicka iväg beställningen på inbjudningskort... Alltså bara beställa dom :)

    Det ska vi också göra. Ska bara få klartecken från kyrkan att det blir den, 1 sept får vi boka den.

    Här står det rätt stilla nu... Men det är för att det mesta är klart. :)

    Hoppas att det går bra för er!

  • Daalin­g
    Äldre 23 Aug 17:26

    Ja, jag menade beställningen. Vi ska skicka ut inbjudningarna i december. Men det tar ca 2-3 veckor att få inbjudningarna så vi kanske får dem i oktober. Så får de ligga och vänta ett tag. Tänkte att det är lika bra att ha marginal. Min gissning är att vi inte får iväg beställningen förrän början/mitten på september och så vill vi ha utrymme för ett omtryck om något blir fel.

    Idag var vi i kyrkan och kollade runt och fantiserade...Åh vad mysigt det var. Längtar, längtar, längtar!!!!

  • pandis­81
    Äldre 23 Aug 21:08

    ja jag läste det nu efteråt när jag läste det igen,, hihi missuppfattade det lite,
    men ska man beställa dom så förstår jag att man vill vara ute i lite god tid om det skulle bli några fel. Helt klart.
    Jag har ju själv börjat göra våra inbjudningar för att dom ska bli klara och får ligga en liten stund och sen skicka iväg dom i december.
    Vad ska ni ha för osa datum på era. ??

    Vi ska ju laga all mat själva och köpa dricka själva så vi behöver ju inte tänka på någon catering eller så men vi tänkte ha sista februari tror jag. då har vi hela mars och ett par veckor i april på oss.

    söndag om två veckor ska vi kolla på lokalen.. ååå vad jag längtar så jag kan tänka hur vi ska dekorera och kolla runt lite..


    Daaling skrev 2009-08-23 17:26:02 följande:
    Ja, jag menade beställningen. Vi ska skicka ut inbjudningarna i december. Men det tar ca 2-3 veckor att få inbjudningarna så vi kanske får dem i oktober. Så får de ligga och vänta ett tag. Tänkte att det är lika bra att ha marginal. Min gissning är att vi inte får iväg beställningen förrän början/mitten på september och så vill vi ha utrymme för ett omtryck om något blir fel.Idag var vi i kyrkan och kollade runt och fantiserade...Åh vad mysigt det var. Längtar, längtar, längtar!!!!
  • Daalin­g
    Äldre 23 Aug 21:16
    pandis81 skrev 2009-08-23 21:08:47 följande:
    ja jag läste det nu efteråt när jag läste det igen,, hihi missuppfattade det lite, men ska man beställa dom så förstår jag att man vill vara ute i lite god tid om det skulle bli några fel. Helt klart.Jag har ju själv börjat göra våra inbjudningar för att dom ska bli klara och får ligga en liten stund och sen skicka iväg dom i december. Vad ska ni ha för osa datum på era. ?? Vi ska ju laga all mat själva och köpa dricka själva så vi behöver ju inte tänka på någon catering eller så men vi tänkte ha sista februari tror jag. då har vi hela mars och ett par veckor i april på oss. söndag om två veckor ska vi kolla på lokalen.. ååå vad jag längtar så jag kan tänka hur vi ska dekorera och kolla runt lite..
    Vi vet inte riktigt vad vi ska ha för osa datum, men funderar på 1 februari. Vad ska ni ha?
  • pandis­81
    Äldre 23 Aug 21:20

    jag tror sista februari. alltså 28:e februari eller kanske någon vecka innan. Men att man sista februari vet spikat hur många som kan komma eller inte.


    Daaling skrev 2009-08-23 21:16:59 följande:
    Vi vet inte riktigt vad vi ska ha för osa datum, men funderar på 1 februari. Vad ska ni ha?
  • chenda­86
    Äldre 24 Aug 10:35

    Ja, det lutar åt mitten av feb för oss. :)

    Nu har jag fått ordna med så att han som ska spela i kyrkan, när jag sjunger, även kan tänka sig att sjunga om det skulle vara så att jag skulle banga... Han är så jäkla duktig denna killen, så det kommer nog att bli perfekt!!

  • Daalin­g
    Äldre 24 Aug 17:03

    Pandis 81! Idag är det prick 8 månader kvar för oss!!!

Svar på tråden April 2010 del 2