• pandis­81
    Äldre 11 Jun 15:10
    23356 visningar
    130 svar
    130
    23356

    April 2010 del 2

    Jag gick in på vår första tråd för april 2010 och såg att tråden var stängd. Jag kan inte hitta någon annan tråd för del 2 så jag startar en nu.

    Vi måste ju hålla oss uppdaterade och följa varandra.
    Så kom igen tjejer nu börjar vi igen.

  • Svar på tråden April 2010 del 2
  • Daalin­g
    Äldre 13 Aug 15:34
    #91

    IDAG HAR VI BOKAT BRÖLLOPSRESA!!!!! Det känns helt fantastiskt! En veckas kryssning i karibien, vi ska först ha några dagar i Florida också och bila längs kusten från miami till orlando. Vi har alltid drömt och pratat om att åka på kryssning på smekmånaden. Började spara innan vi ens förlovat oss. Och nu är den bokad!!! Junior suite med balkong och badkar. Vi kommer få ett bröllopspaket med champagne, choklad och kanapéer. Alltså det känns helt overkligt underbart. Flyter som på moln!!!

  • Vanya
    Äldre 15 Aug 09:14
    #92

    Född i sthlm o gifter mig där men bor i eskilstuna - så halvt sthlmsbrud ^^

  • Daalin­g
    Äldre 16 Aug 19:03
    #93

    Hej på er!

    Känner mig lite deppig idag ingen särskild anledning egentligen. Det är söndag och har bara suttit hemma och proppat i mig en massa skit. Har gått upp 7 kilo det senaste året och är så frustrerad över att jag just nu heller inte kan börja träna igen pga min fotoperation. Jag vill ju kunna komma in i alla mina kläder igen och framförallt kunna köpa en underbart fin brudklänning i min vanliga storlek. Har ingen lust att gå ut och leta klänning just nu när jag inte känner mig som jag Vill bryta min onda cirkel och återgå till att vara den där pigga sunda tjejen jag var förut. Tack för att jag fick skriva av mig. Kramis

  • molnis
    Äldre 16 Aug 19:51
    #94

    grattis till lokaler och bokade bröllopsresor osv=)

    Tänker lite på det här att vädret kan vara hur som i april. Har ni tänkt att ha någon bolero eller liknande?

  • Daalin­g
    Äldre 16 Aug 20:09
    #95

    Det här kanske är en dum fråga, men vad är en bolero? Vi har funderat på att köpa ett snyggt vitt paraply för säkerhets skull. Finns sådana där det står "just married" eller "I do" på, eller bara vanliga vita.

  • pandis­81
    Äldre 16 Aug 21:13
    #96

    jag har en sjal i mitt galleri som jag kommer att ha över axlarna när vi lämnar kyrkan.
    den är i lite pälsimitation.
    jag tyckte den var jättefin.
    och jag tror det blir bra över.


    molnis skrev 2009-08-16 19:51:58 följande:
    grattis till lokaler och bokade bröllopsresor osv=)Tänker lite på det här att vädret kan vara hur som i april. Har ni tänkt att ha någon bolero eller liknande?
  • chenda­86
    Äldre 16 Aug 23:07
    #97

    Jag har faktiskt tänkt att ha en bolero, just in case liksom. Jag hittade en skitbra svensk sida med massa snygga boleros, jag återkommer med adressen!

    Nu är jag hemma från en äventyrshelg i värmland! Jag är så stolt över mig! Jag har åkt linbana 13 meter upp i luften över ett stort vattenfall! Sen har jag gått på lina över samma fors, även det 13 meter upp... :D OCH så har jag firat ner mig från en bro, 16 meter upp! Ja, det var roligt!! :) Så stolt över min insats! :) Man kanske skulle göra ngt sånt på sin bröllopsresa? :P

    Sorry, det blev lite OT där, men äh! Lite sånt får vi väl stå ut med? :P

    Hoppas att ni haft en go helg!


    molnis skrev 2009-08-16 19:51:58 följande:
    grattis till lokaler och bokade bröllopsresor osv=)Tänker lite på det här att vädret kan vara hur som i april. Har ni tänkt att ha någon bolero eller liknande?
  • pandis­81
    Äldre 16 Aug 23:15
    #98
    Daaling skrev 2009-08-16 19:03:36 följande:
    Hej på er!Känner mig lite deppig idag ingen särskild anledning egentligen. Det är söndag och har bara suttit hemma och proppat i mig en massa skit. Har gått upp 7 kilo det senaste året och är så frustrerad över att jag just nu heller inte kan börja träna igen pga min fotoperation. Jag vill ju kunna komma in i alla mina kläder igen och framförallt kunna köpa en underbart fin brudklänning i min vanliga storlek. Har ingen lust att gå ut och leta klänning just nu när jag inte känner mig som jag Vill bryta min onda cirkel och återgå till att vara den där pigga sunda tjejen jag var förut. Tack för att jag fick skriva av mig. Kramis
    Du kommer tappa koncentrationen ett par gånger och känna sig allmänt nere, men det tror jag bara är normalt och det kommer vi alla göra någon dag innan våran planering är klar., jag äter också mycket, i alla fall choklad och det är inte bra det vet jag, men så gott och så svårt att låta bli. Men vi får peppa varandra att faktiskt börja träna och lyckas gå ner något. Jag ska börja nu stenhårt känner jag, jag vet att det är svårt med det för din operation, men det finns ju saker man kan göra hemma och träna så det kanske går i alla fall. Vi peppar varandra som sagt.

    Nu ska jag gå och få lite skönhetssömn i alla fall..
  • molnis
    Äldre 17 Aug 13:05
    #99

    chenda86 - Låter jätte bra med länk till svensk sida! =) Tänker också hitta någon att ha om det behövs.

    Ska med komma igång med träning nu.. va ute på långpromenad igår vilket gör rätt skönt.
    Ska försöka träna rygg/mage för att få bättre hållning (och inte ha ont i rygg). Jag måste tycka träning är roligt för att orka med så kör mest danspass osv men får försöka ta nåt mer styrka.

    Väldigt svårt att motivera sig, bra med nån som peppar lite=)

    Jag och min kille satt igår och gjorde ett dokument där vi skrev ner allt vi kom på som vi tänkt ha osv under bröllopet, så allt från kläder, cermonin festen dukning osv. Har ju budgeten osv men ville ha allt samlat. Kändes bra för då stämde vi av så att vi var överens så inte vissa saker bara fanns i mitt huvud och att jag trodde vi hade pratat om det tex.

    kändes bra!

  • chenda­86
    Äldre 17 Aug 22:31

    Härligt! Vi har också gjort så, i Excel (eller a, liknande, jag har mac...) å dt är så skönt att ha det överskådligt. Här är en länk till en sida med några få boleros: www.brollop-bal.se/allprods.php

    Jag återkommer med den andra länken hittade inte den just nu


    molnis skrev 2009-08-17 13:05:22 följande:
    chenda86 - Låter jätte bra med länk till svensk sida! =) Tänker också hitta någon att ha om det behövs. Ska med komma igång med träning nu.. va ute på långpromenad igår vilket gör rätt skönt.Ska försöka träna rygg/mage för att få bättre hållning (och inte ha ont i rygg). Jag måste tycka träning är roligt för att orka med så kör mest danspass osv men får försöka ta nåt mer styrka. Väldigt svårt att motivera sig, bra med nån som peppar lite=)Jag och min kille satt igår och gjorde ett dokument där vi skrev ner allt vi kom på som vi tänkt ha osv under bröllopet, så allt från kläder, cermonin festen dukning osv. Har ju budgeten osv men ville ha allt samlat. Kändes bra för då stämde vi av så att vi var överens så inte vissa saker bara fanns i mitt huvud och att jag trodde vi hade pratat om det tex.kändes bra!
Svar på tråden April 2010 del 2