• pandis­81
    Äldre 11 Jun 15:10
    23389 visningar
    130 svar
    130
    23389

    April 2010 del 2

    Jag gick in på vår första tråd för april 2010 och såg att tråden var stängd. Jag kan inte hitta någon annan tråd för del 2 så jag startar en nu.

    Vi måste ju hålla oss uppdaterade och följa varandra.
    Så kom igen tjejer nu börjar vi igen.

  • Svar på tråden April 2010 del 2
  • Daalin­g
    Äldre 11 Aug 15:51
    #81
    hihi
  • pandis­81
    Äldre 11 Aug 16:10
    #82

    hihihi vad du e duktig

  • Vanya
    Äldre 12 Aug 07:45
    #83

    Pandis!!!! YEY!!! *hoppar höga glädjeskutt för din skull* Gud va bra att allt löser sig!!! (oj va mycket utropstäcken det blir nu men det är det värt )

  • Vanya
    Äldre 12 Aug 07:46
    #84

    Daaling: En sthlms-brud?

  • Vanya
    Äldre 12 Aug 12:24
    #85

    Gah!! Håller på o bli tokig så mycket det är på jobbet idag. Springer som en skållad råtta och har telefonen limmad i örat nästan hela tiden *skriker mentalt* Känner att jag knappt har koll på nåt... Och djupt andetag och försöker samla sig lite, en sak i taget så går det bra tillslut.

    Så nu tror jag att jag klarar mig. Förlåt för OT inlägg men var tuvngen att skriva av mig lite så jag inte biter huvet av nästa stackare som kommer och ber mig om hjälp (det är ju faktiskt mitt jobb att hjälpa med allt). Ok iväg för att fixa nästa grej...

  • Daalin­g
    Äldre 12 Aug 15:54
    #86

    Yep! Jag är sthlms-brud. Du oxå Vanja?

  • chenda­86
    Äldre 12 Aug 18:34
    #87

    Wohoo! F*N va gött Pandis!! Stort grattis! Underbart ju!!

    Här står det rätt still nu på planeringsfronten... Å nu åker jag iväg i fyra dagar! Ha det gott brudar!

  • Daalin­g
    Äldre 12 Aug 20:17
    #88

    Hmm, ok, vad har jag fått gjort idag? Har fått tag på noter till de 2 låtar vi vill att en tjejkompis sjunger i kyrkan, pratat med en kille som kanske kan hjälpa oss hyra en buss för en billig peng för alla gäster att åka i mellan kyrkan och festlokalen, börjat fila på en önskelåtlista till det liveband vi vill ha, och så har jag printat ut beställningsformuläret för våra kommande inbjudningskort. Jag är nöjd med dagens punkter! Inga stora saker, men lika viktiga ändå för att nå fram till den där drömdagen som närmar sig...(bara 255 dagar kvar).

  • pandis­81
    Äldre 12 Aug 22:10
    #89

    jag är stockholms brud nu


    Daaling skrev 2009-08-12 15:54:29 följande:
    Yep! Jag är sthlms-brud. Du oxå Vanja?
  • pandis­81
    Äldre 12 Aug 22:16
    #90

    Tack ni söta tjejer för era kommentarer..
    jag är riktigt glad att vi faktiskt hittade den här lokalen och nu ska vi verkligen göra det bästa av det.
    den 6 september ska vi åka och kolla på den då vi ändå är i stan för dop. ( min sambo vart tillfrågad gudfar idag )
    så nu är jag full av spänning innan vi får komma dit och titta.

    Annars så har jag bara jobbat idag. suttit i mina egna tankar när det inte har varit så mycket kunder.

    haha kommer jag göra lite varje dag nu i 8 månader till..

    imorgon är jag ledig och när dotter ändå är på dagis och jag ensam hemma ska jag sätta mig och pyssla sen ska vi på 3 års kontroll. ska bli spännande.

Svar på tråden April 2010 del 2