• pandis­81
    Äldre 11 Jun 15:10
    23363 visningar
    130 svar
    130
    23363

    April 2010 del 2

    Jag gick in på vår första tråd för april 2010 och såg att tråden var stängd. Jag kan inte hitta någon annan tråd för del 2 så jag startar en nu.

    Vi måste ju hålla oss uppdaterade och följa varandra.
    Så kom igen tjejer nu börjar vi igen.

  • Svar på tråden April 2010 del 2
  • Daalin­g
    Äldre 11 Aug 14:52
    #71

    Åh vad roligt för dig pandis81!!!! Känner nästan själv en tår för din skull för jag vet hur underbart det känns när en pusselbit faller på plats! Speciellt när det håller sig till den budget man har. Det låter som ett bra ställe.

    Jag har bokat fotograf idag. Så skönt att kunna boka av ytterligare en sak från listan! Börjar bli så frustrerad att jag inte kan gå ut på stan på grund av min fotoperation. Längtar så himla mycket efter att få börja prova klänningar...men men, jag får se till och fixa alla andra saker som går att fixa och sen när jag kan gå om ca 2-3 veckor så får jag ta en tur på stan i alla bröllopsbutiker. Ska försöka leta upp en butik somg ör bra bröllopstårtor nu.

  • Daalin­g
    Äldre 11 Aug 15:02
    #72

    Oj det gick fort! Bröllopstårta bokad. Då kan jag bocka av det från listan! Ser redan fram emot att till affären för provsmakning av olika alternativ

  • pandis­81
    Äldre 11 Aug 15:28
    #73

    jag tänkte också kolla runt nu vilka som gör bröllopstårtor i närheten av där vi ska vara

    tack för kommentaren,
    med tanke på hur jobbigt och frustrerande det har varit nu ett tag här så är jag väldigt väldigt glad att saker börjar falla på plats.

  • Daalin­g
    Äldre 11 Aug 15:31
    #74

    Är det i Stockholm du letar runt efter tårtor? Jag kan ge dig lite tips i sådana fall!

  • pandis­81
    Äldre 11 Aug 15:34
    #75

    Nä det är i Linköping.
    Men tack ändå

  • Daalin­g
    Äldre 11 Aug 15:35
    #76

    Hur får du till den där gröna smileyfacen?

  • pandis­81
    Äldre 11 Aug 15:48
    #77

    dubbel prick - och D
    tillsammans

  • Daalin­g
    Äldre 11 Aug 15:50
    #78

    :D

  • Daalin­g
    Äldre 11 Aug 15:50
    #79

    va fan...

  • Daalin­g
    Äldre 11 Aug 15:50
    #80
Svar på tråden April 2010 del 2