• pandis­81
    Äldre 11 Jun 15:10
    23346 visningar
    130 svar
    130
    23346

    April 2010 del 2

    Jag gick in på vår första tråd för april 2010 och såg att tråden var stängd. Jag kan inte hitta någon annan tråd för del 2 så jag startar en nu.

    Vi måste ju hålla oss uppdaterade och följa varandra.
    Så kom igen tjejer nu börjar vi igen.

  • Svar på tråden April 2010 del 2
  • chenda­86
    Äldre 29 Jul 10:12
    #41

    Smart... det kanske man skulle göra...

  • Vanya
    Äldre 31 Jul 10:05
    #42

    Pandis: Det skulle ju vara jättesmart! Hoppas det är ok att jag snor din idé (om M2B är med på det men det tror jag nog ^^) vi har fnulat mycket på när vi ska skicka dem och inget har känt speciellt rätt.

    jag tror jag vet hur min bukett ska se ut nu :D *yippi* Har dock ingen bild...

    Letar dock fortfarande som en galning efter smycken - börjar snart fundera på om jag ska försöka pyssla ihop dem själv.

    hoppas det går framåt för er

  • molnis
    Äldre 31 Jul 16:04
    #43

    Pandis - Tråkigt att höra att det är jobbigt. Men tror nog ni kommer få en jätte fin dag hur det än blir med lokal osv. Kan vara bra att ha något att fokusera på i svåra tider. Så har det varit i mitt liv tidigare när det vart svårt så har jag haft nåt projekt att fokusera på. Bara man samtidigt hinner med att bearbeta allt det jobbiga också.

    Har träffat hon som ska sy min klänning och nu ska hon börja testa lite med kjolen osv så ska bli kul. Har idag provat lite bakelser från ica (De har eget bageri här) som vi kanske ska ha på bröllopet. 23kr st (Även hittat en god på maxi för 21kr)tycker de va bra pris. Vill att de ska va gott så ska ha mousse.

  • pandis­81
    Äldre 31 Jul 23:12
    #44

    det är klart ni får sno ideén om att skicka dom med julkorten.
    Vi tänkte ta ett enklare julkort att lägga i samma kuvert. Så att det blir en bröllopsinbjudan med julhälsning. Så att inte julkortet tar all fokus från inbjudan.

    Eller så gör vi så att dom får tro att det är ett julkort och så blir dom övverraskade när det är en inbjudan.
    Vi får se hur vi gör. Jag har köpt kuvert som är benvita.

    tack för alla hälsningar.
    det går framåt men jag mår fortfarande inte så bra, Vi har fått hem lite nya saker till bröllopet dock. Och nu har vi båda våra ringar hemma. bara gravering och puts av förlovningsringarna kvar.
    Sen har jag fått klartecken från en kompis som kommer att sy våran dotters klänning så den kommer att kosta 250-300 kr
    sen är det blommorna kvar och dom går på max 500 kr.
    Så det känns som om det inte kommer bli så dyrt då pengarna verkligen är ett problem just nu.

  • Daalin­g
    Äldre 7 Aug 10:41
    #45

    Hej tjejer! Får man vara med? Googlade på april 2010 och fick upp er tråd. Jag ska också gifta mig i april 2010 och har börjat planera lite smått. Längtar så sanslöst mycket till den stora dagen! Och denna förlovningstid innan är ju så spännande och rolig!

  • pandis­81
    Äldre 7 Aug 18:14
    #46

    hej så klart du är välkommen.

    berätta gärna lite om hur du har tänkt ert bröllop ska vara, vilka färger, var och när ???

    så kul att höra andras historier som ska gifta sig samma månad..

    återigen välkommen hit.

  • molnis
    Äldre 7 Aug 23:28
    #47

    Har fyndat lite småsaker på rean nu, de är ju vår/sommar saker så är perfekt. Indiska hade halva reapriset=) Köpte salt å peppar kar och servett ringar med fjärilar 2 st som jag tänkte att vi kunde ha. Har tänkt att göra till alla andra av ståltråd och pärlor. Får nog testa det snart dock.

  • chenda­86
    Äldre 8 Aug 08:58
    #48

    Hej på er!

    Åh nu går det segt! :) Har precis bokat in sånglektioner så att ja kan sjunga för honom i kyrkan! Så himla svårt att hålla det hemligt för alla.

    Nu väntar ja mest på att få boka kyrkan! Den 1 sept får vi göra det! Vad smart att göra servettringar av ståltråd å pärlor. Kan ju inte bli annat än snyggt! Har ni klart vad ni ska ha för smycken på er? Jag har inte hål i öronen, så där kommer det att bli ganska tomt. Min kompis ska nog göra mitt halsband och mitt armband.

    Förresten, är det någon mer Aprilbrud från Gbg här?


    Daaling skrev 2009-08-07 10:41:30 följande:
    Hej tjejer! Får man vara med? Googlade på april 2010 och fick upp er tråd. Jag ska också gifta mig i april 2010 och har börjat planera lite smått. Längtar så sanslöst mycket till den stora dagen! Och denna förlovningstid innan är ju så spännande och rolig!
    Välkommen hit! När i april ska ni gifta er?
  • Vanya
    Äldre 8 Aug 10:11
    #49

    Daaling: Välkommen välkommen!!

    Chenda: Jag ska köra på armband och örhängen (klänningen går så högt upp i halsen så halsband kommer se konstigt ut *måste få upp en bild på min klänning snart..*) Armbandet har jag redan fixat silver med ganska stora svarta slipade stenar på. Örhängena letar jag ständigt efter - kan inte gå förbi en smyckes affär utan att smita in o kika.

    ha en jättemysig helg nu tjejor!!

  • Daalin­g
    Äldre 8 Aug 15:59
    #50

    Tack för alla välkomnanden

Svar på tråden April 2010 del 2