• pandis­81
    Äldre 11 Jun 15:10
    23345 visningar
    130 svar
    130
    23345

    April 2010 del 2

    Jag gick in på vår första tråd för april 2010 och såg att tråden var stängd. Jag kan inte hitta någon annan tråd för del 2 så jag startar en nu.

    Vi måste ju hålla oss uppdaterade och följa varandra.
    Så kom igen tjejer nu börjar vi igen.

  • Svar på tråden April 2010 del 2
  • Vanya
    Äldre 22 Jul 09:16
    #31

    Tur med hunden - alla som kan ta henne är med på bröllopet så vi börjar fundera om vi ska ha henne med och anordna ngn typ av hägnad åt henne...

    Jag tror att en droppformad skulle passa jättebra till din klänning om jag får säga så själv (är ju inte proffs eller så) *såg bild på din blogg ^^* Sen är det ju bara o prata med en florist o se vad den tycker skulle passa, dom brukar vara rätt bra på att tipsa om det som skulle passa en själv.

    Själv så ska jag ha en rund bukett med röda och vita rosor :)

    Hoppas det löser sig med klänningen!! *håller tummarna*

  • molnis
    Äldre 23 Jul 10:14
    #32

    det blir Maldiverna och Kuredu på bröllopsresan! Ska bli härligt. Har dock länsat bröllopskontot så nu blir det att spara på nytt fram tills det är dags, men de stora sakerna betalas ju i slutet så löser sig nog=)

    Köpte ett par skor häromdagen som var söta och jag men är nog lite för sportiga ändå. Men köpte dem för de var ändå rea å kan använda ändå=) Men funderar på att köra en genomkörare i stan idag om min syster som är på väg är sugen.

    Vart och provat en sådan där hårkam med fjädrar, tyll och pärlor! Jätte fint så kommer ha en sådan..funderar på å testa att göra en själv...se hur det blir.

    Inte bestämt med inbjudningarna än men blir kanske jan här med...funderar bara på några som ska till England, kanske att vi skickar dem innan eller säger till dem. (Han har släkt där)

  • chenda­86
    Äldre 24 Jul 10:41
    #33

    Hej :) Ohh maldiverna låter riktigt nice!

    Vanya: En droppformad hade nog passat bra, men jag hittade en skithäftig bukett på nätet, jag la upp en bild på min blogg (KUL att du tittade in där, haha... Står mycket skit där :D ) Den e liksom rund, med murgröna runt, jag tyckte att det var jättefräckt! Men som sagt, lite osäker på om det passar till min klänning?

    Nä, nu ska inlinesen på och så blir det en tur med hunden och m2b!

    Ha det gött alla brudar :D

  • Vanya
    Äldre 24 Jul 10:46
    #34

    men den där tror jag skulle passa jättebra!! ursnygg! iom att murgrönan "faller ner" lite så blir det inte det där "strama" som en rund bukett kan ge intrycket av (hoppas du förstår vad jag menar - känner att jag inte kan formulera mig ordentligt...)

    Nu lunch o sen en snabbis tur på stan *hoppas uppehållet håller i sig - vill INTE bli mer blöt*

  • chenda­86
    Äldre 24 Jul 11:03
    #35

    Ja visst kan det bli snyggt? Jag ska nog försöka få i någon blå blomma också :)

    Ne, det var hel*ete va det regnar! Vi har haft semester i 3 veckor nu, å det har regnat varenda jävla dag! (Ursäkta språket, men det krävs lite kraftuttryck här!) Men tre veckor, precis innan semestern var huuuur fina som helst! Så jäkla typiskt!

    Ha en go lunch!

  • Vanya
    Äldre 24 Jul 12:28
    #36

    jag har ju iofs redan haft min semester (början av juni - va lite allt möjligt väder) men nu börjar jag bli trött på skiten i alla fall - vi har ju bara nån månad sommar här i norden o då behöver det väl itne regna!? det gör ju det tillräckligt höst o vår, eller?

  • chenda­86
    Äldre 25 Jul 10:47
    #37

    Håller med, är så trött så att man kan spy. Hade ja kunnat börja jobba tidigare hade jag verkligen gjort det! Så kan man få ta ut veckorna någon annan gång... till jul eller nått...

  • pandis­81
    Äldre 25 Jul 19:37
    #38

    Hej tjejer..
    har varit väldigt borta från bröllopsplanerna ett tag då det har varit mycket familjära och personliga problem som har kantat min vardag ett par månder.. Och fortfarande gör på ett sätt.
    Men jag har varit inne och läst och följt er under en tid.
    och ser att era planer går framåt.
    Då jag startade tråden så glädjer det mig att ser att det fortfarande är drag i den.

    Tyvärr så kanske inte vi kan ha festen där vi hade tänkt från början pga ekonomiska skäl.
    Men jag hoppas att det ska lösa sig.
    Och att dagen blir som vi har planerat.
    Bröllop kommer det att bli oavsett det tänkta datumet.

    Men som sagt roligt att se att det går framåt för er andra.

  • chenda­86
    Äldre 27 Jul 18:15
    #39

    Hej på dig Pandis!

    Låter skittråkigt att du fått lite problem. Men skönt att det inte smittar av sig så mycket på ditt bröllop... :/ Du ska nog se att ni hittar en fantastisk lokal ändå! Det är ju inte lokalen enbart det hänger på! Det blir vad man gör det till! håller tummarna för dig att ni hittar ngt kanon!

    Nu står det rätt still här! Känns som vi inte kan göra så mycket mer nu än att vänta in dagen! Snart kan vi boka kyrkan å då blir det väl dags att filura på en text i inbjudningskorten. Som vi bestämt att vi ska beställa... hade först tänkt att göra dom själva, men efter att ha testat å göra ett, insåg vi ganska snabbt att det inte är vår grej!

    Jag tror att jag har frågat detta innan, men när har ni tänkt att skicka ut korten? Är d för tidigt att skicka ut det i jan, å ha OSA i slutet av feb?


    pandis81 skrev 2009-07-25 19:37:17 följande:
    Hej tjejer..har varit väldigt borta från bröllopsplanerna ett tag då det har varit mycket familjära och personliga problem som har kantat min vardag ett par månder.. Och fortfarande gör på ett sätt. Men jag har varit inne och läst och följt er under en tid. och ser att era planer går framåt. Då jag startade tråden så glädjer det mig att ser att det fortfarande är drag i den. Tyvärr så kanske inte vi kan ha festen där vi hade tänkt från början pga ekonomiska skäl. Men jag hoppas att det ska lösa sig. Och att dagen blir som vi har planerat. Bröllop kommer det att bli oavsett det tänkta datumet. Men som sagt roligt att se att det går framåt för er andra.
  • pandis­81
    Äldre 29 Jul 00:53
    #40

    hej.
    vi kommer att skicka ut korten i samband med julkorten. =)
    då blir det 4 månader innan. ( ganska gott om tid) men också roligt att det kommer ut i samband med julen.

    då familjen är samlad i alla fall.

Svar på tråden April 2010 del 2