• pandis­81
    Äldre 11 Jun 15:10
    23394 visningar
    130 svar
    130
    23394

    April 2010 del 2

    Jag gick in på vår första tråd för april 2010 och såg att tråden var stängd. Jag kan inte hitta någon annan tråd för del 2 så jag startar en nu.

    Vi måste ju hålla oss uppdaterade och följa varandra.
    Så kom igen tjejer nu börjar vi igen.

  • Svar på tråden April 2010 del 2
  • chenda­86
    Äldre 12 Jul 18:23
    #11

    Hej :) Här är det lugnt :) Känns som om vi inte har så mycket kvar nu. Menyn är bestämd, bordsplaceringskort (dvs: stenar) har vi plockat och ska fixa iordning. Lokalen är bokad, kläder är fixat. :) Det vi har kvar nu är inbjudningskorten, alla festprogram å sånt, samt kläderna till marskalkerna och tärnorna... och även kyrkan... som vi inte kan boka förrän 1 sept!

    Vad kommer era m2b's att ha på sig? Min kära skall bära frack...

  • molnis
    Äldre 14 Jul 20:51
    #12

    oj känns som vi har en del kvar...=) Just nu är det bröllopsresan vi sitter å kollar på, funderar på maldiverna istället nu. Känns som man vill boka snart. Men ska ringa hon som ska sy min klänning i morgon tänkte jag å se om man kan komma igång. Ta lite efter semestern sedan!

    min m2b kommer ha kostym med väst och plastrong

  • chenda­86
    Äldre 14 Jul 22:31
    #13

    Ah härligt! För oss blir det nog ingen bröllopsresa... Vi kommer att vänta med det, vi sparar till ett hus, så alla pengar hamnar där istället.

    Nu har jag ordnat med fotograf också. Hon tog jättefina bilder och är jättetrevlig, hoppas att det blir bra.

  • Vanya
    Äldre 16 Jul 09:08
    #14

    Va det här tråden gömde sig - har hållt utkik efter april/-10 tråden länge utan att hitta den.

    Hittade min klänning i tissdags - tänkte bara ge mig ut o titta för att hitta lite inspiration om vad jag skulle vilja ha för stil och så va den bara där, helt perfekt! till grovt nedsatt pris dessutom *wei!*

    så nu är nästan allt vad kläder/skor/ring heter klart *puh!*

    Hoppas på att få svar från tilltänkt vigselförrättare nästa vecka

    Ha det bra alla

  • chenda­86
    Äldre 16 Jul 12:34
    #15

    Hej! Jajjemen! Här gömmer vi oss :)

    Gött att du hittade klänningen så fort!! :) Min klänning hänger nu i klädkammaren... åh jag längtar så jag håller på å dö nu! Igår satt vi å pillade med bordsplaceringen... gud hjälpe! Hur gör man när det är fler damer än herrar? Vi har det problemet... har satt fler tjejer på rad istället... går ju liksom inte att lösa på ngt snyggt sätt...

    Nu har vi beställt meny också från festlokalen, så ett moment där är över... det har blivit mycket gjort under semestern! :) Kanske man kan ta det lite lugnt sen när jobbet drar igång igen

    Ha det gott!

  • chenda­86
    Äldre 16 Jul 12:36
    #16

    Förresten!

    En av mina tärnor gillar denna klänningen (ME TOO! är helt kär i den) vad tycker ni, är den för prålig? brudklanningar.nu/webshop/product_info.php&products_id=318

  • chenda­86
    Äldre 16 Jul 12:37
    #17

    den blåa... suck fick inte med hela länken:

    brudklanningar.nu/webshop/product_info.php&products_id=318

  • chenda­86
    Äldre 16 Jul 12:37
    #18

    hmm... okej BT gör ngt med länken, testa å klicka å se om ni får upp en blå/vit klänning med snörning i sidan.

  • Vanya
    Äldre 16 Jul 12:41
    #19

    Den blåvita klänningen är urtjusig! men sen beror ju pråligheten på sammanhanget... Den skulle vara påtok för pråligt för mitt lilla lunchbröllop men det kan ju mycket väl passa för er? Hmm? vad har ni för klädkod?

  • chenda­86
    Äldre 18 Jul 15:19
    #20

    Hej :) VI har inte sagt ngn klädkod än.. Men mörk kostym kommer vi nog att skriva, damerna får ju då ha kjol eller dress, eller kortare klänning, men det är inget frack bröllop. Jag vill dock att tärnor och marskalkar ska ha lite finare klädsel så att dom utmärker sig lite :)

Svar på tråden April 2010 del 2