• pandis­81
    Äldre 11 Jun 15:10
    23358 visningar
    130 svar
    130
    23358

    April 2010 del 2

    Jag gick in på vår första tråd för april 2010 och såg att tråden var stängd. Jag kan inte hitta någon annan tråd för del 2 så jag startar en nu.

    Vi måste ju hålla oss uppdaterade och följa varandra.
    Så kom igen tjejer nu börjar vi igen.

  • Svar på tråden April 2010 del 2
  • pandis­81
    Äldre 11 Jun 15:16
    #1

    Hej tjejer.
    Vad har hänt hos er senast. ???
    Jag har handlat till min tärnor så det är klart
    Mannens ring är snart bestämd. Han har hittat några som han ska kolla på. Det kommer att bli i vittguld eller titan. Så att den matcher min i vitt guld.

    Hur långt har ni kommit.

  • molnis
    Äldre 14 Jun 13:43
    #2

    Ska försöka ta tag i fotograf, har några st vi ska kontakta å få pris osv. Men tar det rätt lugnt nu, men borde väl börja är ju inte lika långt kvar nu=)

    hade möhippa för en kompis igår så fick än på lite brölllopstankar igen!

  • pandis­81
    Äldre 14 Jun 23:15
    #3

    det låter roligt med möhippa, det får en på tankar om man själv kommer att få ha någon.
    Jag har haft en väldigt tung vecka så jag har inte alls haft några bröllopsplaner direkt, dom försvann lika fort som dom kom. Och det kommer att vara tufft en tid framöver nu.
    Men vi gör det bästa av situationen, Mer finna inte att göra.

    Men jag kommer ändå att vara inne och läsa och kolla vad ni gör. Hålla liv i tråden.


    molnis skrev 2009-06-14 13:43:33 följande:
    Ska försöka ta tag i fotograf, har några st vi ska kontakta å få pris osv. Men tar det rätt lugnt nu, men borde väl börja är ju inte lika långt kvar nu=)hade möhippa för en kompis igår så fick än på lite brölllopstankar igen!
  • chenda­86
    Äldre 18 Jun 19:31
    #4

    Hallå!

    Åh jag glömmer alltid att gå in här! Men jag tänkte höra med er, hur många tärnor kommer ni att ha? Jag har så himla svårt att välja, jag har 4 underbara tjejkompisar som jag vill ha, men det känns som om fyra tärnor blir lite mycket... vad tror ni??

    Usch jag mår verkligen skit över att kanske behöva välja bort en av dom :/

  • molnis
    Äldre 18 Jun 22:09
    #5

    jag kommer ha två tärnor, de e mina två äldsta vänner. Men ändå lite svårt att men kände att det var enklast att göra så. Vår vigsellokal e såpas liten så känner att det går inte med fler.

    Om du känner att du vill ha 4 så tycker jag att du kan ha det=)

  • pandis­81
    Äldre 18 Jun 22:46
    #6

    Jag kommer att ha två tärnor. Och det är min kära kompis/dotters gudmor och så m2b lillasyster som känns som min egen syster.
    Sen kommer jag ha min absolut bästa kompis som jag pratar med dagligen som toastmaster så hon kommer vara involverad i alla fall och hennes son som är lika gammal som min dotter ska gå med ringarna. Och våran dotter ska gå med blomblad eller bukett tillsammans med deras son.

    Så ska jag gå in med min pappa.

  • pandis­81
    Äldre 18 Jun 22:49
    #7

    Trevlig midsommar till er tjejer.

  • molnis
    Äldre 21 Jun 20:24
    #8

    Tänker ni åka på bröllopsresa i samband med bröllopet? Sitter å kikar resor=) Gäller ju att det är bra väder där den tiden osv. Har Seychellerna överst på listan men vi vill kika runt ifall de finns andra ställen. Vill helst hitta något med bra pris med=)

  • chenda­86
    Äldre 24 Jun 21:08
    #9

    Hej tjejer!

    Hoppas att ni alla hade en bra midsommar. Jag måste berätta vad jag har gjort! Jag har bokat sånglektioner... för jag har tänkt... (jag vet jag är galen!!!) att överraska min älskade med en sång i kyrkan... jag vet, jag är galen! Men han sa det en gång att han ville att jag skulle sjunga (vi har bestämt att inte ha någon solist då vi inte har ngn i omgivningen som vill/kan sjunga) och jag tänkte att nu jävlar ska han får en överraskning som heter duga!!

    Hoppas bara att rösten håller... jag e galen....

  • molnis
    Äldre 3 Jul 20:56
    #10

    Låter jätte kul chenda!=)

    Idag spontan handlade vi kostymen för vårt bröllop till min kille på lunchen=) Han köpte en igår för vi ska på bröllop, en jätte fin tiger men lite blå grå, på rean. Så sprang ja på en idag i rätt färg så han provade å köpte=) 2 kostymer för 1 i pris, as bra. Inte för han brukar gå i det ofta men till bröllopet var ju ett måste å den andra är ju alltid bra! Inte orkat mycket annat, vår vigselförrättare har sagt ja nu så de är spikat helt ifall.

    Händer det nåt för er?

Svar på tråden April 2010 del 2