• Umbraz
    Äldre 19 May 14:49
    23556 visningar
    183 svar
    183
    23556

    Ännu mer fortsättning, bröllop Umeå 2009!!!

    Hittar ingen fortsättningstråd, vet inte om jag söker dåligt men jag startar denna tråd så får vi se vad som händer.

  • Svar på tråden Ännu mer fortsättning, bröllop Umeå 2009!!!
  • Hempli­ng
    Äldre 19 May 17:09
    #1

    Bra initiativ Umbraz! Hoppas de andra hittar hit oxå!

  • Idefix­en
    Äldre 19 May 17:12
    #2

    Nu har ja hittat hit!!!!

  • 010809
    Äldre 19 May 17:25
    #3

    Oj, var det dax för ny tråd nu igen =)

  • Umbraz
    Äldre 20 May 09:53
    #4

    Hej på er, kul att några hittade hit iallafall :)

    Har nu fått hem näbbklänningarna, det är hur fina som helst, jag beställde de från Little fairies och det gick jättesmidigt. Dyrt dock, men vad sjutton, vi gör förhoppningsvis detta bara en gång i vårt liv.

    Annars har jag börjat kämpa med bröllopsformen, har lagt på mig lite under hösten och vintern så nu träningsgår jag 3.2km varje morgon i raskt tempo. Jag har 4 kilo som måste försvinna innan den 1/8 och det borde jag väl klara....

    Måste ut och leta underkläder snart, har dragit på det men nu börjar det dra ihop sig, så det är väl bäst att jag tar tag i det.

  • Idefix­en
    Äldre 20 May 10:25
    #5

    Umbraz: Ja håller med, 4 kilo innan den 1/8 borde gå
    De är ju ändå några veckor bort.

    Kul att du fått hem klänningarna. Hur ser dem ut?

  • 010809
    Äldre 20 May 13:07
    #6

    Oj, vad ambisjöst att gå varje morgon.. jag önskar jag orkade det med.. skulle nog göra susen =) Jag orkar bara ta mig ut i gamlia 2 gånger i veakan..max!

    Ujuj, underkläder är inge kul..jag har v arit ute å kollat.. å det jag vill ha finns inte på nån av affärerna! =( har beställt en uniqebra nu så får se om den funkar.. men man känner sig ju inte fin i den.. får bli att inhandla något annat till fotningen av morgongåvan..

  • Hempli­ng
    Äldre 20 May 14:32
    #7

    Umbraz, så kul att du fått klänningarna! Tycker precis som du, det är förhoppningsvis bara en gång man gifter sig, och då är det roligt att få lyxa till det lite! Vi har beställt näbbklänningar från Änglalikt, känns jättebra. Vår ena näbb är 8 år och kände sig nog ganska speciell när hon fick åka och få en måttbeställd klänning, bara det är ju roligt att kunna glädja henne!

    Vi åker iväg till Sthlm i helgen, och då ska det fixas! Kläder till min sambo från Uppklädd, skor till mig hoppas jag, pyssel från Panduro.... Ska bli jättekul!

  • Idefix­en
    Äldre 20 May 18:49
    #8

    Nån som vet vart man kan köpa lila papper till festhäftet? De ska inte va allt för tjockt.

  • 010809
    Äldre 20 May 18:52
    #9

    typ 90s tjocklek finns på det flesta ställen, som åkerbloms och åhlens..kartong finns säkert på åkerbloms oxå, men då är det ju tjockt.. sådär lagom tjockt vet jag inte riktigt, men kolla konstnärsschoppen om du inte varit där..

  • Umbraz
    Äldre 20 May 19:04
    #10

    Det är just i gammliaskogen jag gör mina underbara morgonpromenader, det är verkligen härligt där!!


    010809 skrev 2009-05-20 13:07:13 följande:
    Oj, vad ambisjöst att gå varje morgon.. jag önskar jag orkade det med.. skulle nog göra susen =) Jag orkar bara ta mig ut i gamlia 2 gånger i veakan..max!Ujuj, underkläder är inge kul..jag har v arit ute å kollat.. å det jag vill ha finns inte på nån av affärerna! =( har beställt en uniqebra nu så får se om den funkar.. men man känner sig ju inte fin i den.. får bli att inhandla något annat till fotningen av morgongåvan..
Svar på tråden Ännu mer fortsättning, bröllop Umeå 2009!!!