• Chersm­in
    Äldre 12 May 13:55
    8447 visningar
    33 svar
    33
    8447

    Blivande Växjöbrudar

    Hej, startar en ny tråd för alla oss som ska gifta oss i Växjötrakten. Jag ska gifta mej 27 juli i sommar utomhus. Letar just nu efter prisvärd frisör, fotograf och min drömklänning.

  • Svar på tråden Blivande Växjöbrudar
  • Elinoc­hIan
    Äldre 5 Jul 23:46
    #21

    Vad roligt med en växjötråd!

    Jag bor i Stockholm, men kommer från växjö och gifter mig i Dädesjö den 29 aug!

    Hur långt har ni kommit med planering?

  • zorken­19
    Äldre 6 Jul 13:57
    #22

    ElinochIan

    Vi har bokat kyrka,lokal,fotograf,frisör. Alltså de lite större delarna. Så nu går jag runt och stampar hemma och vet inte riktigt vad jag kan göra mer :) Det är ju ett bra tag till augusti nästa år. Hur långt har ni kommit?

  • Elinoc­hIan
    Äldre 7 Jul 18:11
    #23

    OOJ vad långt du har kommit zorken! Du har ju ett helt år kvar.. :)

    Humm.. ja.. vi är färdiga med lokal, mat, kyrka, frisör, smink, kläder med tillbehör, inbjudningar är skickade, fotograf, är inne på dekorationer och festprogram just nu:)

  • Paja
    Äldre 12 Jul 22:20
    #24

    tips på fotograf är Hybrid Foto på storgatan 17, tar grymt fina bilder för vettiga priser!

  • UBW
    Äldre 14 Jul 23:12
    #25

    Jag tycker att du också har kommit lååångt i planeringen, ElinochIan!
    Har själv bara bokat kyrka och lokal...

  • Macecr­ush
    Äldre 15 Jul 22:20
    #26

    Vad kul med en ny växjö-tråd, tänk att jag missat den innan..
    Ni som bokat frisörer, vad kommer ni att betala för dessa? Och när jag ändå håller på, är make up store bra på sminkningar?

  • Elinoc­hIan
    Äldre 17 Jul 22:04
    #27

    UBW: När gifter ni er? :)

    Macecrush: Beror helt på vilken makeupartist som jobbar, men jag tror Elin, som driver stället är duktig.

  • zorken­19
    Äldre 21 Jul 12:06
    #28

    Det är ju likabra att boka om man ändå vet vad man vill ha. Sen tycker jag inte det spelar någon roll att det är lite över ett år kvar. :) Nu får jag precis som jag vill ha det. hade jag väntat lite så hade det kanske inte gått.

    Macecrush
    Jag har än så länge bokat AM hårdesign. De skulle ha 2500:- för en bruduppsättning.

  • brud09
    Äldre 22 Jul 18:00
    #29

    var gör ni era naglar?

  • Macecr­ush
    Äldre 26 Jul 13:31
    #30
    brud09 skrev 2009-07-22 18:00:37 följande:
    var gör ni era naglar?
    Jag brukar få mina naglar fixade på sigga salongen.
  • pearlg­irl
    Äldre 27 Jul 10:29
    #31

    Jag ska också fixa mina naglar på Sigga salongen

  • Macecr­ush
    Äldre 6 Aug 11:19
    #32

    Hej! Min bokning på make upen har "försvunnit" och söker nu med ljus och lykta efter någon som kan fixa detta. Jag gifter mig på lördag så paniken är nära... Har ringt alla jag hittade i katalogen, men antingen är de stängda eller så är det fullt. Någon som har något förslag??

  • brud09
    Äldre 10 Aug 20:09
    #33

    Nu är en växjöbrud avklarad. vigsel i jäts gamla kyrka och mat fr kök11. Toppenkombination, kunde inte varit bättre!!!

Svar på tråden Blivande Växjöbrudar