• T0612
    Äldre 4 May 09:24
    63361 visningar
    608 svar
    608
    63361

    Vinterbrudar

    Här hoppar vi över från den gamla tråden "vi som gifter oss i december 2009" och tar in alla vinter brudar istället =)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-27 19:33
    NOVEMBER
    14: 14e november, Borlänge. Mrsstumpan, Göteborg

    DECEMBER
    05: T0612, Göteborg,
    December 2009, Sthlm,
    linvinter, Göteborg
    12: Bittesös, Sorunda (Nynäshamn)
    19: Emmibob, Hotagen (Jämtland),
    DCL, Norrköping
    31: Teapot, Göteborg

    JANUARI
    02: Allez, Karlstad,
    JennyE82, Ljusdal
    09: Ninni84r (Halmstad, Öjasjön)
    23: Mariavw81 (Smådalarö Gård, söder om Stockholm)

    FEBRUARI
    13: Elbe, Umeå
    20: Selma2010, Övik (datum inte helt spikat)
    20: Nima2, Upplands Väsby (Norr om Stockholm)

  • Svar på tråden Vinterbrudar
  • FruJ20­09
    Äldre 6 May 21:17
    #21

    Vi gifter oss den 14 november

    Vi har bestämt varifrån vi ska ta mat, lokalen ska bokas under nästa vecka, inbjudningslistan är klar och vi har bestämt oss för ett inbjudningskort från www.kortdesign.se.
    Även ringen är bestämd men ej ännu beställd.
    www.guldklippet.se, modellen SIGNO B012.

    Just nu har jag panik över klänning och skor och även av någon knepig anledning att jag är rädd att vara blek iom att det inte är sommar

  • T0612
    Äldre 6 May 21:21
    #22

    FruJ2009:solarie finns ju alltid, om du vågar det =) själv ska jag gå 3 gånger innan vigseln (blir väldigt lätt brun)

    Vad är det för typ av klänning du vill ha? själv har jag beställt min från brudbutiken.se , väldigt bra priser tycker jag =)

  • FruJ20­09
    Äldre 6 May 21:25
    #23
    T0612 skrev 2009-05-06 21:21:58 följande:
    FruJ2009:solarie finns ju alltid, om du vågar det =) själv ska jag gå 3 gånger innan vigseln (blir väldigt lätt brun)Vad är det för typ av klänning du vill ha? själv har jag beställt min från brudbutiken.se , väldigt bra priser tycker jag =)
    ja det finns ju solarie men jag har dödsångest och är övertygad om att jag kommer då i cancer om jag solar solarium
    men jag kommer nog inte ha något val, jag blir lätt brun på sommaren men så snart sommaren är över blir jag som ett lik.

    Jag har fastnat så enormt för Maggie Sotteros modell Mariah. Har dock inte budget till en äkta och är så velig i det här med att sy upp. Jag håller på kämpa med viktnedgång och då känns ju måtten så himla osäkra så nu törs jag inte. Får vänta tills kanske juli och se hur det verkar gå, bara jag inte väntar för länge.

    Ska kika in i brudbutiken. Tack för tipset.
  • T0612
    Äldre 6 May 21:42
    #24

    Jag håller också på med viktnedgång och tänker att den gå att sy in.. tänk bara att det kan ta några månader innan du får klänningen, var inne i en butik där det skulle ta 5 månaders innan man fick klänningen..

  • FruJ20­09
    Äldre 6 May 21:44
    #25
    T0612 skrev 2009-05-06 21:42:25 följande:
    Jag håller också på med viktnedgång och tänker att den gå att sy in.. tänk bara att det kan ta några månader innan du får klänningen, var inne i en butik där det skulle ta 5 månaders innan man fick klänningen..
    Ja det är därför jag har panik över det hela
    Men visst går de allra flesta klänningar sy in? Eller finns det dom som bara är helt kört med? Ska hålla koll efter en med snörning i ryggen.
    Får man fråga vilken av klänningarna du beställt?
  • T0612
    Äldre 6 May 21:50
    #26

    finns i mitt galleri =) eller Together T1230.. den kosta 3200:- när jag beställde den men nu har dem höjt till 4390:-.. riktigt flyt :P

  • FruJ20­09
    Äldre 6 May 21:56
    #27

    Den var jättesöt. Inte min smak eftersom jag skulle se hemsk ut i den men du kommer vara vacker som en dag

    Jag sitter och får välrldens kaostankar i huvudet typ att jag kommer få en massa hemska finnar i ansiktet som förstör ALLT! Självkänsla, kort mm. Eller att ungarna ska få magsjuka natten till bröllopet och så...haha...man kanske kan ana att jag lätt stressar upp mig

  • T0612
    Äldre 6 May 22:00
    #28

    det är lätt att man stressar upp sig.. ena dagen har jag inget att fixa inför medans andra dagen får panik och tänker att jag kommer inte att hinna med någonting innan dec :D

  • linvin­ter
    Äldre 6 May 22:16
    #29

    Nu har jag beställt nattlinne till bröllopsnatten *hihi*

  • ninni8­4r
    Äldre 6 May 22:18
    #30

    Sara W - kul, samma datum som oss!

Svar på tråden Vinterbrudar