• Telis
    Äldre 28 Apr 09:09
    889824 visningar
    9761 svar
    9761
    889824

    Livets stora och små frågor

    En gång för länge sen undrade FruLlan hur man visste att man var gravid, tiden mellan ägglossning och mens kändes evighetslång och otålig som FruLlan är så ville hon veta med en gång om det funkat. Nu, nästan tre (!) år senare, vet vi att svaret är att man inte vet. Illamående och nästäppa kan vara symptom på att man är gravid. Eller inbillingssjuk. Eller förkyld.

    Vissa av oss är nu inne på sina tredje barn och andra kämpar fortfarande för att få till ettan. Men det vi har gemensamt är att vi alla är otroligt smarta, genomsympatiska, empatiska och ödmjuka.

    Under tiden har vi blivit experter på ÄL, BIM och BOM, IVF, ICSI, FET, VUL och RUL, NUPP och KUB. Men vi är också experter på hur man får bygglov, hur man googlar efter en brun puff i skinn, svenska språket, spinning, bästa fiket i Göteborg, vad man äter till champagne, hur man gör toalettpapper och hur man lägger upp en långdistanslöpning. Och mycket mycket mera.

    Inga samtalsämnen är för stora eller för små för oss!

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3256634.html

  • Svar på tråden Livets stora och små frågor
  • Lapine­tte
    Äldre 28 Apr 09:24
    #1

    Iiiiiiiiiiiii... jag hitta hit!

  • Lapine­tte
    Äldre 28 Apr 09:24
    #2

    Hi, hi, kunde inte låta bli och få det första inlägget. Ska nu läsa Telis förnuftiga ord.

  • Telis
    Äldre 28 Apr 09:25
    #3

    Jag kan berätta att Hector kom som planerat igår vid halv ett på eftermiddagen. Jag vet inte mer än så men allt verkar ha gått bra iallafall. Hoppas att AM snart kommer in och berättar mer!

  • Telis
    Äldre 28 Apr 09:25
    #4

    Förnuftiga och förnuftiga....

  • Lapine­tte
    Äldre 28 Apr 09:25
    #5

    Superbra start Telis! KRAM

  • Äldre 28 Apr 09:31
    #6


    Och ALLA de är till Telis. Underbar TS!!
    Och vilka härliga nyheter du har också!!! Grattis AM!!!!!

    Mrs B - Vilken tröstlös historia med sjukdomar i er familj. Hoppas hoppas det är över snart!!

    Page - Jag tror inte Telis hunnit lägga in bilden ännu, eller så snubblade jag på tangenterna när jag skickade mailet, men det har inte studsat iaf.
  • Äldre 28 Apr 09:31
    #7


    Fattades ju en på tredje raden...
  • Piggel­in1
    Äldre 28 Apr 09:32
    #8

    WOW!!! Suveränt bra trådstart, Telis

  • Mrs B
    Äldre 28 Apr 09:32
    #9

    Jättebra inledning Telis!

  • Telis
    Äldre 28 Apr 09:33
    #10

    Gulle er!!!

    koko, tack för påminnelsen! Jag ska genast kolla mejlen och lägga till bilden i albumet!

Svar på tråden Livets stora och små frågor