• Pumpki­n
    Äldre 15 Apr 20:09
    15818 visningar
    99 svar
    99
    15818

    Fruar - sommarbröllop 2008

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 14!

    Nu är vi äntligen gifta allihop och våra stora dagar blev det vi ville att de skulle bli. Men bara för att vi nu äntligen blivit fruar betyder det inte att vi släpper taget om BT och varandra, så här fortsätter vi snacket - om allt vad livet innebär!

    Välkomna {#lang_emotions_kiss}

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3215315.html


  • Svar på tråden Fruar - sommarbröllop 2008
  • Äldre 17 Apr 10:29
    #1

    Hej! bra pumpkin! dig kan man lita på att nya trådar fixas!!

  • Pumpki­n
    Äldre 17 Apr 10:36
    #2

    Haha Fast jag hade ju faktiskt missat att den gick ut. Tur furillen påminde mig


  • Nienna
    Äldre 17 Apr 17:30
    #3

    Lägger i favoriter!

  • Pumpki­n
    Äldre 20 Apr 16:18
    #4

    Nu har jag precis bokat ett hotellpaket till vår första bröllopsdag Blev ett fint hotell inne i Vasastan, med det här paketet: www.timehotel.se/main.aspx?pageID=41

    Längtar! Men först ska vi till New York - om 24 dagar!


  • Äldre 25 Apr 22:14
    #5

    vad härligt det såg ut med hotellpaketet!! riktigt lyxigt med behandlingar och så uuu vad gött!!!

    iidag har vi invigt vårat soldäck. ÄNTLIGEN och grillat först med familjen och firat brorsan, sen drog vi hem till magnus bror och grillade med dem... nu ligger jag hemma och är helt slut efter dagens bravader medans mannen är inne på avslutningsfest på teatern,.

  • Pumpki­n
    Äldre 25 Apr 22:17
    #6

    Ingen bebis än Becky?


  • furill­en
    Äldre 26 Apr 15:36
    #7

    ser superhärligt ut!


    Pumpkin skrev 2009-04-20 16:18:50 följande:
    Nu har jag precis bokat ett hotellpaket till vår första bröllopsdag Blev ett fint hotell inne i Vasastan, med det här paketet: www.timehotel.se/main.aspxLängtar! Men först ska vi till New York - om 24 dagar!
  • Pumpki­n
    Äldre 26 Apr 15:53
    #8

    Ja visst gör det Ska bli supermysigt. När jag tänker efter så har vi mycket mysigt inplanerat den närmsta tiden, det är ju trevligt


  • Englal­i
    Äldre 26 Apr 18:04
    #9

    Hej tjejer!

    Hoppas allt är bra och att ni njuter i den härliga solen. Här är grillen igång och jag ska strax slå mig nere ute på trädäcket för at käka. Det är så varmt!!! Dryga 20-25 grader hela dagen.

    Hur går det för Beckis? Har det blivit ngn bebis ännu?

    Härligt ställe du bokat Pumpkin!!
    Här har vi också bokat oss en myshelg. På fredag åker vi på spa-/god mat helg till samma ställe som vi tillbringade dagarna efter bröllopet, ska bli så mysigt!! Spaa, massage, goda middagar... i like =)

    Hur går det för Anja med flytten? Furillen... får man fråga hur det går med bebisverkstaden?

    Sköt om er! Nu är det middag som väntar!!

  • Pumpki­n
    Äldre 26 Apr 18:18
    #10

    Englali: Ja här är allt bara fint, men solen har tagit en paus nu. Ser nästan ut som det ska bli åska - det vore mysigt! Men det är fortfarande varmt och skönt.

    Har varit väldigt effektiv i helgen - igår var vi på återvinningen med massa grejer och kläder, shoppade på Plantagen och Ikea, sålde ett skrivbord, bäddade rent i sängen, städade på balkongen och hade premiärgrillning. Idag har vi monterat möbler, satt upp en vägghylla, fixat med våra nya garderober, bakat, plockat, sått och planterat och städat lite mer på balkongen. Och imorse hade vi premiärfrukost på balkongen - med pannkakor! Toppenhelg helt enkelt, känns så himla bra när man får mycket gjort, och ändå har vi hunnit njuta av solen också Nu ska vi snart sticka iväg och storhandla också, sen blir det nog att varva ner med middag och ett glas vin eller två

    Är det till er bröllopsdag ni bokat det där, eller är det nu på fredag du menar?


Svar på tråden Fruar - sommarbröllop 2008