• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 fortsätter att träffas och ha superkul...
  • skille

    Min mamma kommer til helgen, pluss at jeg vil nye min mann mens jeg kan, før han forsvinner igjen til det store utland.

  • Tizia

    Nästa vecka är jag på semester så då passar det inte så bra för mig tyvärr....

  • Teapot

    Äsch, jag har helgen uppbokad och nästa vecka har S äntligen lite semester så då ska vi nog ut och fara en del, så törs inte skriva upp mig på något datum

  • Myrmor

    Är inte i stan i helgen . Nästa vecka har jag tjockt med jobb, men det lättar efter den 13:e, om nån vill föreslå nya datum?

  • Myrmor

    Är inte i stan i helgen . Nästa vecka har jag tjockt med jobb, men det lättar efter den 13:e, om nån vill föreslå nya datum?

  • linvinter

    Det är lugnt. Vi kan ta det längre fram om folk kan bättre då.

  • Tx2

    En del av oss har träffats sedan maj 2008.

    Vi får göra ett nytt försök efter semester-tiderna.

  • Tizia

    Någon som har lust å ses den här veckan å ta en fika?
    Jag e i stan en vecka å försvinner sen hit å dit ett tag =)

  • SoonMissB

    Hejsan!
    Jag är ny här hihi. Skall gifta mig om knappt 2 mån *pirrigt* Bor utanför Alingsås.
    Är ni Göteborgare hela gänget här?

  • Tx2

    Hinner inte med fika den här vecka och snart börjar min semester. Men när allt är "normalt" igen så är jag sugen på att ses igen.

    SoonMissB: Dem flesta bor i göteborg, några få som bor norr el söder om göteborg.

  • linvinter

    Jag är ledig i v.30 någon som är sugen på en fika eller bara strosa runt på stan.

  • Teapot
    linvinter skrev 2009-07-11 20:55:04 följande:
    Jag är ledig i v.30 någon som är sugen på en fika eller bara strosa runt på stan.
    Har inte helt klart för mig vad som händer den veckan, men eventuellt kan jag fika lite
  • Danielaa

    Måste va tråkig jag oxå å säga att jag inte har riktigt koll på hur mycke tid jag har i veckan...

    Måste försöka planera upp bröllops-planerandet lite å se vad som ska hinnas med när osv... De mesta e under lite "halv-tok-panik-stress-känsla" just nu...!

    Men om nån dag passar så e jag gärna med å fikar såklart!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 fortsätter att träffas och ha superkul...