• Tx2
    Äldre 13 Apr 21:18
    27647 visningar
    225 svar
    225
    27647

    Göteborgsbrudar 2009 fortsätter att träffas och ha superkul...

    Här samlas vi och försöker hitta lämpliga dagar och ställen att träffas för att ha kul och mysigt.

    Tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3123203.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224366.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-13 21:40
    Nya tjöt-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3370141.html

  • Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 fortsätter att träffas och ha superkul...
  • Teapot
    Äldre 16 Jun 11:01

    Hej hopp!

    Hoppas att alla som behöver vägbeskrivningar, adresser och portkoder har fått det annars får ni hojta till!

    Jag har sommarlov och känner mig för tillfället riktigt huslig, så jag har bakat och grejat en del. Så om man inte är vrålhungrig så ska jag nog kunna mätta med både fika och lite matigare smörgås

  • linvin­ter
    Äldre 16 Jun 21:45

    Tack för en trevlig kväll!! *proppmätt*

    Nästa gång kan vi ta i Lindome hos mig. Vet inte vad ni tycker är bäst för en grillkväll. Mitt i veckan eller fre-lör. Kanske svårt att få ihop fre-lör.

    Kom med förslag på veckodag så skall vi nog få ihop något.

  • baver
    Äldre 17 Jun 08:54

    hellou, tack teapot för en jättesmaskig date! supermysig innergård..

    ha det gott till nästa gång

  • Teapot
    Äldre 17 Jun 09:41

    Tack själva för trevligt sällskap

    Linvinter, du får nog föreslå några datum så får vi se om någon kan hänga på!

  • Caroli­na1979
    Äldre 17 Jun 14:35

    Hej på er!
    Behöver hjälp... har nu tack vare mycket generösa och snälla föräldrar kunnat ändra vår tanke ang bröllopsfest - vi kan nu ha det på något ställe där det ingår mat, personal, dukar m.m. Så nu vill jag gärna ha tips om ställen där man kan ha det!

    Please please help!

  • skille
    Äldre 17 Jun 14:49

    villa odinslund!

  • Daniel­aa
    Äldre 17 Jun 20:21

    Tackar för senast tjejer!
    Teapot: Såå mysig innergård å goood fika!

  • linvin­ter
    Äldre 21 Jun 00:22

    Grillkväll/dag hos mig. Vid 18 på en vardag och kanske lite tidigare om det blir på en helg?
    VIll bara varna om att jag har 2 små terrorister här (=läs katter) så om någon är allergisk kanske vi skall vara någon annanstans. Tråkigt om inte alla kan vara med pga min katter.

    Förslag på datum var det.

    Fredag 26/6
    linvinter

    Lördag 27/6
    linvinter

    Söndag 28/6
    linvinter

    Måndag 29/6
    linvinter

    Tisdag 30/6
    linvinter

    Onsdag 1/7
    linvinter

    Torsdag 2/7
    linvinter

  • Tx2
    Äldre 21 Jun 19:14

    Hade varit kul med en träff, men dessvärre är jag uppbokad till helgen och sedan är jag inne i en hektisk jobbperiod igen. Plus att jag skall till köpenhamn med min bror över dagen/natten.

  • Daniel­aa
    Äldre 21 Jun 22:57

    Jag e gärna me å dejtar! Ska bara kika hur schemat ser ut för veckan å va för annat som finns uppbokat... Återkommer!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 fortsätter att träffas och ha superkul...