• Tx2
    Äldre 13 Apr 21:18
    28099 visningar
    225 svar
    225
    28099

    Göteborgsbrudar 2009 fortsätter att träffas och ha superkul...

    Här samlas vi och försöker hitta lämpliga dagar och ställen att träffas för att ha kul och mysigt.

    Tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3123203.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224366.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-13 21:40
    Nya tjöt-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3370141.html

  • Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 fortsätter att träffas och ha superkul...
  • Teapot
    Äldre 14 Jun 02:30

    Nämen, Tizia Hoppas verkligen att du blir bra snart. Var ju hur länge som helst sen man såg dig!

    Daniela, finns en hel gata med 2h parkeringar utanför huset så det ska nog inte vara några problem (finns aldrig någon som kollar här )

  • Daniel­aa
    Äldre 14 Jun 22:00

    Tizia: Usch då va tråkigt me njurproblem... Fy då... Hoppas du blir bra snart!

    Teapot: Perfekt!

  • baver
    Äldre 15 Jun 09:46

    hoppas hoppas att det blir så här fint väder imorgon också...dansar runt i lägenheten som en tok...

  • Teapot
    Äldre 15 Jun 11:55

    Ja just nu ser det ju lovande ut med väder och vind Förresten, någon som behöver en vägbeskrivning inboxad?

  • skille
    Äldre 15 Jun 12:04

    Ja takk:)

  • hummle
    Äldre 15 Jun 16:42

    Fika hos tekannan kl 18, fixa regndans!!

    tisdag 16/6
    Teapot
    Myrmor och myran
    Tx2
    Skille
    Tizia
    baver och blixten
    linvinter
    Daniela (och lillprinsen)
    hummle (om min man kommit hem från Norge)

  • Myrmor
    Äldre 15 Jun 23:29

    Shit vad många vi blir! Jättekul!! Kommer ev utan myra, hennes mormor hälsar på imorgon och sitter alldeles tokgärna barnvakt . Ska vi ta med något tekannan? Och inboxar du portkod och adress för oss som är glömska?

  • Tx2
    Äldre 16 Jun 08:51

    Tar gärna oxå portkoden. Tror jag minns vart jag skall

  • Tizia
    Äldre 16 Jun 09:12

    Hoppas ni får riktigt roligt ikväll tjejer! Vill så gärna va med men måste nog hålla mig lugn några dagar till...(nästan frisk iaf) Skulle jag mirakulöst nog bli frisk idag så slår jag en pling tekannan =)

  • Daniel­aa
    Äldre 16 Jun 09:32

    Ååh va kul de ska bli ikväll!! Jättemånga ju! Bara förbereder er lite på att min son e snart 3 år, mao VILD...

    Ska vi ta me oss nåt spec? Nåt å fika på? Va har ni tänkt...? Tänkte på vad jag ska ordna för Caspher åså..

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 fortsätter att träffas och ha superkul...