• Tx2
    Äldre 13 Apr 21:18
    27608 visningar
    225 svar
    225
    27608

    Göteborgsbrudar 2009 fortsätter att träffas och ha superkul...

    Här samlas vi och försöker hitta lämpliga dagar och ställen att träffas för att ha kul och mysigt.

    Tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3123203.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224366.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-13 21:40
    Nya tjöt-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3370141.html

  • Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 fortsätter att träffas och ha superkul...
  • skille
    Äldre 20 Apr 19:12
    #51

    jeg bor rett ved Skår kyrka

  • Daniel­aa
    Äldre 20 Apr 19:16
    #52

    Mysigt!!

  • Teapot
    Äldre 20 Apr 19:35
    #53

    Ska vi ta med egen mat allihop!? Eller ska vi bidra med en peng till någon?

  • Teapot
    Äldre 22 Apr 18:53
    #54

    Hur ser det ut med jobb imorgon Tx2? Håller tummarna för att det är lugnt så du kan hänga på till skille.

    Tizia och Angelica (och andra som kanske ska med bussen) möts vi vid hållplatsen imorgon eller!? Kollade just och bussen går från centralstationen läge L (vart det nu är ) kl 17.48 som Tx2 kollat tidigare. Ska bli så kul, som alltid, att träffa er igen!

  • Tx2
    Äldre 22 Apr 19:37
    #55

    Läge L är på andra sidan vattnet. Utanför Sas Radisson hotellet.

    Jag behöver vara på jobbet lite senare än vanligt, men förhoppningvis kan jag gå strax efter sex och då kommer jag förbi Skille en sväng. Om hon skickar en ny adress till mig då jag inte har kvar den.

  • Tizia
    Äldre 23 Apr 09:03
    #56

    Teapot:
    Jag tar gärna sällskap med bussen =)Inboxar dig mitt mob.nr ifall du skulle behöva nå mig =)
    Ska du ta bussen hem på kvällen oxå? Isf kanske vi kan hålla varann sällskap på vägen hem med =)

  • Teapot
    Äldre 23 Apr 09:27
    #57

    Tx2, du är en riktig klippa som har koll

    Tizia, klart vi kan sällskapa hem också!

  • Tizia
    Äldre 23 Apr 09:42
    #58

    Teapot: Va bra, jag har världens sämsta lokalsinne och är en riktig fegis kvällstid i gbg (kommer från landet) =)

  • Äntlig­en 090822
    Äldre 23 Apr 10:03
    #59

    hej hej

    Min älskvärda M2b har bestämt och bokat biljetter till bio med sina kollegor (han är inte populär just nu)

    Men är min Smurf glad som han brukar vara så kommer vi!!
    ska ringa dagis och be dem försörsöka få honom att sova en stund idag

    Skille vill att vi tar med eget att grilla så fixar hon potatis sallad o grönsaker!

    Hör av mig när jag vet status på Smurfens humör, ses Gärna vid bussen

    KRAAAAAAM

  • hummle
    Äldre 23 Apr 13:48
    #60

    vet inte om jag hakar på tjejer idag
    är ju kraftigt allergisk nu o e rädd att jag spär på extra mkt om jag träffar hund som jag inte heller tål. ivanliga fall funkar d m medicinering om jag ska möta vovve men eftersom kroppen håller igång rejält så e jag rädd att jag blir riktig dålig villket jag inte vill.
    om jag inte kommer så ha RIKTIG trevligt hos skille annars möter jag upp er vid bussen...

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 fortsätter att träffas och ha superkul...