• mammacatta

    Äntligen Fredag!

    Nu är det dag för en till! Välkomna!

    Tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    Tråd nr 1-15= 27608 inlägg
    16: 451 -> 28059 totalt

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-12 20:51
    Äh, glömde att det är del 17!

  • Svar på tråden Äntligen Fredag!
  • Fru Hilde

    Jag slutade lata mig efter en stund och har faktiskt varit och handlat. Det blev en tur till byggnadsvård Nääs. Nu har jag köpt färg, linolja, kitt, penslar och fernissa. Det är varmt som en bakugn i trädgården. Jag och tösen sitter och myser inne istället.

  • äntligen på väg
    Cybermamman skrev 2009-06-25 21:57:57 följande:
    Min diskar oxå rätt tyst, tar lite olika lång tid beroende på hur hårt smutsat det är. Nackdelen är att det blir lite blött på golvet framför diskbänken, men det är smällar man får ta. Vi har varit gifta i lite mer än fyra år nu och jag tycker att den funkar ungefär som från början.
  • janos

    Idag gick temperaturen från 29-23 grader på en timme när åskan brakade lös! Det är häftigt hur moder jord fungerar.

    Idag på fm har brorsan med familj åkt vidare. Det var jobbigt att skiljas åt. Nu har vi återgått till vardagen igen. Jag längtar tills jag får ha maken hemma och ledig lite längre. Tills dess får jag njuta av morgondagen.

    Kram på er!

  • Fru Hilde

    Kramar tillbaka!

    Föresten var det ju rena misären igår. Jag kunde inte logga in på varken FL eller BT. Någon mer som hade det problemet, eller var det bara jag som var mobbad...

    ÄPV har du fått en liten kula ännu??

  • janos

    Jag var mobbad av Bt, men inte Fl!

    Jag är också nyfiken på äpv och hennes plutt! Är det vecka 17 nu? Dags för ul snart?

  • äntligen på väg

    Jag är i v 16 och magen plutar . Jag ser förvisso alltid lite gravid ut men med tanke på att jag fått köpa nya kläder så är det en riktig gravidmage som börjat titta fram nu
    Rutin UL blir på onsdag i nästa vecka.

  • Gable

    Grattis alla som har fyllt år! Jag har försökt skicka grattishälsingar på bloggarna, men det har inte lyckats. Min dator och jag är inte vänner.

    Är det bara jag som lider av denna j-vla värme??? Jag HATAR att svettas!!!!!

    Åh, Äpv snart får du se knäckis! Va kul!!

  • Gable
    Cybermamman skrev 2009-06-25 21:57:57 följande:
    Min diskar oxå rätt tyst, tar lite olika lång tid beroende på hur hårt smutsat det är. Nackdelen är att det blir lite blött på golvet framför diskbänken, men det är smällar man får ta. Vi har varit gifta i lite mer än fyra år nu och jag tycker att den funkar ungefär som från början.
    Tog ett tag innan jag förstod men...
Svar på tråden Äntligen Fredag!