• mammac­atta
    Äldre 12 Apr 20:49
    59666 visningar
    492 svar
    492
    59666

    Äntligen Fredag!

    Nu är det dag för en till! Välkomna!

    Tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    Tråd nr 1-15= 27608 inlägg
    16: 451 -> 28059 totalt

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-12 20:51
    Äh, glömde att det är del 17!

  • Svar på tråden Äntligen Fredag!
  • Fru Hilde
    Äldre 20 Jun 00:05
    Cybermamman skrev 2009-06-19 23:55:12 följande:
    ojsan, höll på att missa en av årets viktigaste både äntligen fredag och äntligen GLAD MIDSOMMAR på er jag är säker på att att du klär megabra i rosa MC, jag tror faktiskt att du klär i både lila och rosa
    äntligen fredag, glad midsommar... och så min födelsedag också

    Jag har haft folk hemma hos mig hela dagen. De sista åkte alldeles nyss. Jag är sjukt uppvarvad. Är inte van vid att vara social så många timmar på raken. Det tar nog en stund att bli trött nu. Hursomhelst har det varit väldigt trevligt och vi har lagat massor med god mat.
  • Äldre 20 Jun 00:12

    Hej, Hilde Grattis på födelsedagen, fast nu har det kanske hunnit bli ickefödelsedag men jag gratulerar lika mycket ändå

    en grattis kram kommer här >-- --

  • Fru Hilde
    Äldre 20 Jun 09:33
    Cybermamman skrev 2009-06-20 00:12:23 följande:
    Hej, Hilde Grattis på födelsedagen, fast nu har det kanske hunnit bli ickefödelsedag men jag gratulerar lika mycket ändå en grattis kram kommer här >-- --< såvida inte BT censurerar ... man vet aldrigJag har bakat såna här igår, får det lov att vara? De blev alldeles underbart goda www.tmonews.com/blog/wp-content/uploads/2008/...
    snygga muffins! Har du lika fina färger på dina? Jag utfodrade 11 vuxna och 12 barn igår. I förrgår bakades det både minibaguetter och bullar. Det kändes lite i knådarmarna efteråt Nyttig träning kanske?
  • Äldre 20 Jun 11:40

    Grattis Hilde!!!

  • äntlig­en på väg
    Äldre 20 Jun 16:47

    Grattis Hilde

  • Äldre 21 Jun 20:31

    Har jag missat Hildes födelsedag???? Bjuder på bullar som kompensation!

    Men nu är jag återi civilisationen igen iaf!

  • Äldre 21 Jun 20:43

    Välkommen hem.......eller bort apg! Vart är civilisationen någonstans?

  • Äldre 21 Jun 20:49

    långtbortacivilisationen, alltså

  • mammac­atta
    Äldre 21 Jun 22:42

    Grattis hilde!

  • Äldre 22 Jun 11:20

    Äntligen måndag och äntligen sommarlov. Nu har jag och sonen sex veckor tillsammans. Det känns skönt!

    Idag har vi gjort lite ärenden och snart är det dags att sova lite middag. Då ska mamsen passa på att rensa lite på tomten.

    Trevlig måndag allihopa!

Svar på tråden Äntligen Fredag!