• mammac­atta
    Äldre 12 Apr 20:49
    59574 visningar
    492 svar
    492
    59574

    Äntligen Fredag!

    Nu är det dag för en till! Välkomna!

    Tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    Tråd nr 1-15= 27608 inlägg
    16: 451 -> 28059 totalt

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-12 20:51
    Äh, glömde att det är del 17!

  • Svar på tråden Äntligen Fredag!
  • mammac­atta
    Äldre 25 May 19:30

    *hehe*
    Mycket intressant.
    Hade han en vacker pionröd nyans i ansiktet vid nästa möte?
    anne på grönkulla skrev 2009-05-25 04:58:23 följande:


    Nope, jag har INTE fylleringt! Men fått ett otippat fyllesamtal, från en vuxen karl jag jobbar med. Som borde tycka det var ganska pinsamt i efterhand... sådär...
  • Äldre 25 May 19:40

    Nja, jag har inte sett honom sen dess - men han borde ha haft bra med ågren när han nyktrade till!

  • Äldre 25 May 21:44

    WROOOOOOOOM!!!! Se upp!

    *janos liv i 190 km/timmen*

  • Fru Hilde
    Äldre 25 May 23:20

    Nja Mammacatta kamremmen är nämligen nyligen utbytt på vanliga servicen så det ska inte vara den. Annars är det ju den man brukar misstänka fast jag har aldrig hört att det blir en sådan kraftig smäll av det. Har googlat som en tok men inte hittat någon info alls. Mekanikern som maken pratat med idag sade att han aldrig sett något liknande så det bådar ju inte gott precis... vi får väl veta mer inom ett par dagar.

    Janos vad händer hos dig? Vroomar du runt för mycket så kan du bli snurrig... har du tänkt på det?

  • Äldre 26 May 13:16

    Usch vilken otäck historia Hilde! Tur att ingen blev skadad!

    Du har så rätt Hilde. Jag känner mig lite yr faktisk.

    Det är full fart på jobbet, dagis, makens jobb, här hemma och jag räcker inte till......eller är det dygnet timmar som har blivit färre??? *funderar*
    Nåväl, det blir bättre om några veckor, då det är dags för 6 veckors ledighet! *längtar mig bort i kalendern*

    Hoppas att det är bra med er alla. Kram

  • Äldre 26 May 18:16

    kom o byt liv med mig ett tag vetja!

  • Äldre 26 May 22:02

    Ett liv i sandlådan. Får jag ta med familjen?

  • Fru Hilde
    Äldre 27 May 23:38

    Började fnissa lite här för mig själv. Anne på G jag såg framför mig hur både Janos och jag med barn skulle komma våldgästandes hos dig i din sandlåda.

    Idag har jag varit på uselt humör hela dagen. Jätteuselt... men min katt hade en än mer usel dag. Hon klarade av att fastna i husets gesims. Vi blev lite oroliga när vi väl kunde lokalisera henne. Begrep inte riktigt hur hon hade hittat dit. Tack och lov lugnade hon själv ner sig och när vi gick upp på vinden och lockade så kom hon till slut utkrypandes mellan två stockar.

  • Äldre 28 May 05:09

    Kom ni bara! Inte nu bara, det är för varmt... iaf för de små.

  • Fru Hilde
    Äldre 28 May 21:01

    Idag har jag varit tillfällig trebarnsmor Det var kul men nu är jag lite trött. Sedan har vi en nalkande familjeurladdning som behöver tas itu med.... inte vi som bråkar alltså utan några andra. Hursomhelst behöver de medling!!! och det kvickt innan de bränner alla broar som någonsin funnits...

Svar på tråden Äntligen Fredag!