• mammac­atta
    Äldre 12 Apr 20:49
    58745 visningar
    492 svar
    492
    58745

    Äntligen Fredag!

    Nu är det dag för en till! Välkomna!

    Tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    Tråd nr 1-15= 27608 inlägg
    16: 451 -> 28059 totalt

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-12 20:51
    Äh, glömde att det är del 17!

  • Svar på tråden Äntligen Fredag!
  • Äldre 22 May 20:43

    Så sant som det är sagt!

  • Fru Hilde
    Äldre 22 May 23:07

    Jaha ÄPV du är alltså helt unik Två livmödrar har jag hört om tidigare. En njure däremot har jag aldrig hört om

    Vår bil har för övrigt exploderat idag! Det ni, en överaskning som inte var av det trevliga slaget. Motorn är bara smådelar numera och motorhuven blev helt bucklig. Vi satt i bilen och åkte nerför en brant väg väldigt långsamt och så PANG! Världens smäll/knall som om vi kört in i ngt stenhårt. Nä'sta ögonblick såg vi svart tjock rök komma ur motorhuven. Jag sprang ur innan jag hann blinka och över till framsidan där tösen sitter och fick ut henne. Sedan började jag titta på hur det såg ut. Både jag och maken var rejält chockade och folket som bodde i huset intill sprang ut direkt för de hörde smällen.

  • Fru Hilde
    Äldre 22 May 23:10

    forts.
    Nu är bilen bärgad och vi kommer antagligen behöva betala en rejäl peng i självrisk Även om det går på bilens garanti så tror jag självrisken är 30%. Tråkigt för det här tror jag blir dyrt. Gissningsvis behöver vi både ny motor och ny motorhuv.

    Vi fick iallafall ut en hyrbil så nu kan vi köra till kusinens bröllop imorgon. Tösen ska vara brudnäbb.

  • Äldre 23 May 09:59

    Oh nej! Ett äventyr man gärna skulle slippa!

  • äntlig­en på väg
    Äldre 23 May 17:52

    Fy va läskigt Hilde! Skönt att det inte hände nåt med er!

  • mammac­atta
    Äldre 24 May 19:29

    Hlide: Det var bergis kamremmen som gick, då skjuter kolvarna pangtjong rakt igenom huven om man har lite otur. Annars drar de 4-5 hål i asfalten. (Beror på hur motorn sitter). Man måste byta den då och då, annars blir det sådär. 20 000 pickadolers brukar det gå på.

    Äpv: cooolt, två livmödrar! Å en njure! Thats evolution for you! Kroppen är ju så himla fräck, alla har egna varianter. Jag har sett ett barn med två tummar på höger. Å en med simhud mellan tårna.


    Fyllesamtal? Intressant, du vill inte berätta mera anne?

  • Äldre 24 May 19:46

    tja, vad vill du veta? Alkolås på mobilen är bra!

  • Äldre 24 May 19:47

    Jag vet fö en som har fem fingrar på varje hand, dvs inga tummar utan 5 fingrar!

  • mammac­atta
    Äldre 24 May 23:31

    anne på grönkulla skrev 2009-05-24 19:47:49 följande:


    Jag vet fö en som har fem fingrar på varje hand, dvs inga tummar utan 5 fingrar!
    *visslar*
    Du har ringt någon alltså...
  • Äldre 25 May 04:58

    Nope, jag har INTE fylleringt! Men fått ett otippat fyllesamtal, från en vuxen karl jag jobbar med. Som borde tycka det var ganska pinsamt i efterhand... sådär...

Svar på tråden Äntligen Fredag!