• mammac­atta
    Äldre 12 Apr 20:49
    58638 visningar
    492 svar
    492
    58638

    Äntligen Fredag!

    Nu är det dag för en till! Välkomna!

    Tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    Tråd nr 1-15= 27608 inlägg
    16: 451 -> 28059 totalt

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-12 20:51
    Äh, glömde att det är del 17!

  • Svar på tråden Äntligen Fredag!
  • äntlig­en på väg
    Äldre 19 May 20:02

    Duktig du är Anne!
    Jag borde ta en promenad, men funderar på soffan istället. Det var dåligt med parkeringar hos mina kunder i Haga idag så jag fick ändå lite promensd idag på dagen. Dessutom med väska så det borde ju bli extra motionspoäng på det!

    Imorgon ska jag på inskrivning på MVC. Tror inte det blir nåt UL då, men hoppas på det!

    Härligt med toppenhelg MC, har det hänt nåt särskilt?

    Hilde, skönt att få rensa lite bland allt ansvar

    *Kramar till höger och vänster*

  • Fru Hilde
    Äldre 19 May 20:57

    Går du på vanliga VC eller privat ÄPV? Jag gick på barnmorskegruppen och den var hur bra som helst. Om det nu vill fastna något bebisfrö i min mage så tänker jag gå där igen.

  • Äldre 19 May 21:07

    Av 3 anställda i en grupp har fö en sagt upp sig o en är gravid - just som vi lyckats få en vettig organisation som ska funka framöver - man har aldrig tråkigt...

  • Äldre 19 May 22:20

    *vinkar* Hemma igen!

    Snabbsumering: Intensivt, trevligt, har hunnit träffa många, god mat, fint väder, många kramar, mysigt!!!!

    Nu är det dags att sussa! Natti natti!

  • mammac­atta
    Äldre 20 May 19:20

    Hejsan å glad äntligen nästanfredag på er!

  • äntlig­en på väg
    Äldre 21 May 20:40

    Välkommen hem Janos

    Hilde: Nu går jag på "vanliga" mvc men troligen kommer jag att få gå på lite fler kontroller än man brukar pga att jag är lite missbildad i magen. Var på ju på inskrivning igår och alla prover, blodtryck osv såg jättebra ut . Nästa gång blir den 8 juni och då ska jag träffa en läkare som får avgöra hur ofta jag bör kontrolleras. Tänkte be om att få göra ett ultraljud då oxå, bara för att kolla att Knäckis växer och mår bra. (Den blivande fadern såg en bild på ett knäckebrödsfrö av något slag som såg ut precis som vår lilla krumelur på ultraljudsbilden, så numera kallas han/hon för Knäckis )

    APG: Spännande med förändringar

  • äntlig­en på väg
    Äldre 21 May 20:42

    Glad nästanfredag på dig med MC!

  • Äldre 21 May 21:04

    Åh vad gkad jag blir/är för er skull äpv!!!!

  • Äldre 21 May 21:05

    hmm, det heter väl glad???

  • Fru Hilde
    Äldre 21 May 21:06

    Får man fråga vad du har för problem med magen ÄPV? Specialmödravården är annars riktigt bra så överlag tror jag att man känner sig lite tryggare där om man redan från början vet att det finns ett o annat möjligt problem. Jag fick ju en del extra UL förra gången på spec men fortsatte höra till BMG ändå.

    Hälsningar till Knäckis från en liten Hildan i det stora huset i byn mitt mellan skogarna

Svar på tråden Äntligen Fredag!