• mammac­atta
    Äldre 12 Apr 20:49
    58640 visningar
    492 svar
    492
    58640

    Äntligen Fredag!

    Nu är det dag för en till! Välkomna!

    Tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    Tråd nr 1-15= 27608 inlägg
    16: 451 -> 28059 totalt

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-12 20:51
    Äh, glömde att det är del 17!

  • Svar på tråden Äntligen Fredag!
  • Äldre 15 May 12:49

    Äntligen fredag!

    Här var jag på mysko party inatt o har sen fått sova ordentligt, mycket skönt. Lugn helg planerad - det behövs! O om 2 veckor åker jag hem igen en sväng, inte dumt.

    Kanske ska jag flytta igen framvöer också. Massor på gång som vanligt alltså, utöver den vanliga vardagssnurren.

    Kram på er!

  • mammac­atta
    Äldre 15 May 16:52

    Låter spännande! Informera när du vill, jag är alltid nyfiken på vad ni gör alla underbara brudar!

    ÄNTLIGEN fredag!
    anne på grönkulla skrev 2009-05-15 12:49:24 följande:


    Äntligen fredag!Här var jag på mysko party inatt o har sen fått sova ordentligt, mycket skönt. Lugn helg planerad - det behövs! O om 2 veckor åker jag hem igen en sväng, inte dumt. Kanske ska jag flytta igen framvöer också. Massor på gång som vanligt alltså, utöver den vanliga vardagssnurren.Kram på er!
  • äntlig­en på väg
    Äldre 15 May 18:18

    Äntligen fredag! Och äntligen inträde i v 10 . Tre veckor kvar tills man kan börja känna sig trygg med att lillis vill bo kvar. På onsdag blir det inskrivning på MVC. Har varit där en gång redan och fått info om alkohol, droger och rökning i samband med graviditet, inte bra tydligen, vem kunde ha anat

    Spännande med flytt APG. Vart kan det bära av då? Hurlångtbortistansomhelst?

  • Äldre 15 May 18:44

    Haha, ja vi får se vad det blir - kanske inget alls eller bara en tumme. Här har jag jobbat ett varv på eftermiddan trots ledig dag, men blir det akut så blir det. Jag gjorde nån riktigt riktigt glad iaf - det är inte varje dag man lyckas med det!

    *håller tummarna för äpv*

  • mammac­atta
    Äldre 17 May 19:20

    Hejsan tjejer! Hoppas helgen var bra för er alla, jag har haft en TOPPENHELG!!!

  • Fru Hilde
    Äldre 18 May 12:17

    Hildan anmäler sig till uppsträckning och TV-soffa slöhet

    Jag har inte haft en TOPPENHELG... men den var ok och nu har jag äntligen blivit av med en massa ansvar som jag bara mått urdåligt av. ÄR lite glad för att jag orkade genomföra helgen med hög svansföring.

    ÄPV jag blir så glad för din skull. 10 veckor! Då är ju ändå de största riskerna avklarade och det betydde ju mycket att få se att Lillis hade ett litet pickande hjärta. När har du nästa UL ?

  • mammac­atta
    Äldre 18 May 17:03

    hejja äpv!!:-d

  • Äldre 18 May 18:00

    Coolt! Jag hade det rätt lugnt o skönt efter en redigt intensiv början, hannn sen både vila o träna o så - borde hålla tempot men orkade inte till gymmet ikväll

  • mammac­atta
    Äldre 19 May 19:16

    *tittar in*
    Hur går det för er?

  • Äldre 19 May 19:20

    Jo idag har jag vart o gymmat! Fastän det var en lååång dag på jobbet...

Svar på tråden Äntligen Fredag!