• mammac­atta
    Äldre 12 Apr 20:49
    58646 visningar
    492 svar
    492
    58646

    Äntligen Fredag!

    Nu är det dag för en till! Välkomna!

    Tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    Tråd nr 1-15= 27608 inlägg
    16: 451 -> 28059 totalt

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-12 20:51
    Äh, glömde att det är del 17!

  • Svar på tråden Äntligen Fredag!
  • Äldre 12 May 08:35

    Imorgon åker jag och Elias till södern och hälsar på familjen. Återkommer på måndag kväll. Det ska bli sååååå skönt att få lite avlastning. Speciellt nu efter denna långdragna förkylning, som har härjat här hemma.

    Jag ska passa på att packa när sonen är på dagis. Det hinner jag innan jag måste till jobbet. Helst skulle jag bara vilja sitta ute i solen och mysa en stund.

    *häller upp ett stort glas jordgubbsdricka*

  • Fru Hilde
    Äldre 12 May 09:55

    *SLURP* Janos det glaset tog jag!

    Annars är det mest rönnbär här ... mina FINA små praktportlaker har frusit Jo jag har både förstört rötter när jag planterade och nu har jag glömt täcka dem på natten och så frös de stackarna. Idag är de bara gummiaktigtmos. BLÄH typiskt gröngölingsproblem skulel jag tro. Min nya hobby går sisådär bra, trädgård är kul men man får inte ha bråttom.

  • Äldre 12 May 11:46

    Hoppsan, bäst att jag häller upp mera jordgubbsdricka om det är fler som vill smaka!

    Trädgård är ingenting för mig. Klippa gräset tycker jag är roligt, men annars kan det vara för min del.

  • Fru Hilde
    Äldre 12 May 14:11

    mmm jag har blivit trädgårdsfantast med betoning på fantast.... kunskapen är väl sisådär och de gröna fingrarna har väl rymt

  • Äldre 12 May 14:14

    Man lär så länge man lever! Jag slår vad om att dina fingrar är r***sa istället!

    Puh! Nu är jag och sonen nästan färdigpackade. Det är lite småsaker som ska i väskan, men dom kan jag inte packa förrän vi precis ska åka. Lääääängtar!

    Nu är det dags att svira om för jobbet. Ha en trevlig kväll!

  • mammac­atta
    Äldre 12 May 18:24

    Hare så kul söderut Janos!
    Vänta bara några veckor så kan jag bjuppa på smulgubbar!

  • Äldre 12 May 18:34

    Apropå odling, är helt imponerad av att jag nog lyckas få en orkide att blomma om här endera dan!

    Annars är här tillvaron bara så normalt galen...

  • Äldre 13 May 12:00

    Nu är sista pack-stressen i farten. Ni vet, det där sista som ska i väskan......har jag glömt något-stressen!

    Om en timme kommer maken och kör oss till flyget. Vi hörs om en vecka. Trevlig fredag......och alla andra dagar, tills vi hörs igen.

    Kramar i massor

  • Äldre 13 May 17:40

    mmm, packa...

    Jaha r****sa var det!

  • mammac­atta
    Äldre 13 May 20:03

    anne på grönkulla skrev 2009-05-13 17:40:46 följande:


    mmm, packa...Jaha r****sa var det!
    Favoriter i repris!
Svar på tråden Äntligen Fredag!