• mammac­atta
    Äldre 12 Apr 20:49
    58590 visningar
    492 svar
    492
    58590

    Äntligen Fredag!

    Nu är det dag för en till! Välkomna!

    Tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    Tråd nr 1-15= 27608 inlägg
    16: 451 -> 28059 totalt

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-12 20:51
    Äh, glömde att det är del 17!

  • Svar på tråden Äntligen Fredag!
  • äntlig­en på väg
    Äldre 24 Apr 18:52
    #81

    Äntligen fredag.

    Tack för besvärjelser mm. Nu känner jag mig trygg

  • äntlig­en på väg
    Äldre 24 Apr 18:59
    #82

    Hilde: Ska på VUL på onsdag, det är fortfarande lite tidigt då, men man borde iaf kunna se ett hjärta som slår då. Om jag räknat rätt går jag in i v 7 nu i helgen.

    APG: Vad var det för koncert?

    Janos: Jösses, tänk att ni har snö fortfarande!?

    Gable: Skönt att jag inte är ensam om galenskapen


    Gable skrev 2009-04-24 13:05:44 följande:
    Så där var det för mig också. Skitjobbigt. Man sprang på toan 350 gånger i timmen för att kolla och det var väldigt nära att man körde upp pappret till tappen för att kolla om det var mycket och färskt
    CM & MC: Hur mår ni, vad gör ni?
  • Pitloc­hry
    Äldre 24 Apr 19:07
    #83

    idag: har haft ett grupparbete i sociologin, storstädat och kommer resten av kvällen lata mig i sängen eller soffan. (inkl sambon)

    imorgon: gym?, annars gå och lördagshoppa både kläder och saker till lägenheten. På kvällen ut och äta med vänner och sedan fest/utgång. (Sambons vänner)

    söndag: skriva på min uppgift om urval i sociologin, och pyssla i hemmet.

  • Äldre 24 Apr 19:09
    #84

    äpv - ledtrådar sökes bäst på fejjan!

  • Äldre 24 Apr 23:04
    #85

    Är typ här

    Dessutom är det fortfarande fredag, tro det eller ej. Det känns som jag bara är hemma och byter kläder sedan några veckor tillbaka, det har varit sommarkläder, badkläder, arbetskläder, festkläder och begravningskläder i en salig röra, jag är alldeles slut i huvet. Några dagar till och sedan kanske, kanske det blir lite lugnare men först en tur mot Skräckholm.

    Håller både tummar och tår för dig äpv

    Nu är det dags att klappa igen datorskrället och hoppa i säng. Trevlig vårhelg alla fredisar, gamla som nya!

  • Äldre 25 Apr 21:58
    #86

    Idag har jag jobbat och det var verkligen fart på folket. *trött*

    Imorgon ska här kapas träd. Hoppas att det går bra. Kram

  • mammac­atta
    Äldre 25 Apr 22:12
    #87

    ...å jag är i stökholm as we speak. Sitter i en hästens och surfar på lokala gratisnätet. Täby 4stjärnigt minsann!

  • Äldre 25 Apr 23:03
    #88

    Bättre du kapar tråd janos - vi behöver lite fart härinne!

    Jasså mc, på vift i storstan?

  • Äldre 25 Apr 23:27
    #89

    Är det Täby Park som är 4-stjärnigt? (Jag är uppvuxen i Täby, så har liksom aldrig bott på hotell där )


    mammacatta skrev 2009-04-25 22:12:28 följande:
    ...å jag är i stökholm as we speak. Sitter i en hästens och surfar på lokala gratisnätet. Täby 4stjärnigt minsann!
  • Äldre 26 Apr 19:16
    #90

    Idag har vädret varit underbart! Det har töat massor och det verkar bli snöfritt till 1 maj även i år.

    Idag har vi tagit ner våran och grannens björk. Vi var flera familjer som hjälptes till. Vi blev av med björken, vi höll med skylift, grannen fick ta björkveden och så kör dom bort alla kvistar till tippen åt oss. Jag tror att alla känner sig som vinnare här hemma.

Svar på tråden Äntligen Fredag!