• mammac­atta
    Äldre 12 Apr 20:49
    58607 visningar
    492 svar
    492
    58607

    Äntligen Fredag!

    Nu är det dag för en till! Välkomna!

    Tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    Tråd nr 1-15= 27608 inlägg
    16: 451 -> 28059 totalt

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-12 20:51
    Äh, glömde att det är del 17!

  • Svar på tråden Äntligen Fredag!
  • äntlig­en på väg
    Äldre 23 Apr 20:22
    #71

    Än lever hoppet . Har fortsatt smådutta lite, men ingen "riktig" blödning, tack och lov! Gjorde ett nytt test idag, bara för säkerhets skull, och plusset kom direkt och var väldigt starkt, så jag börjar faktiskt tro att det här ska kunna gå vägen ändå

    Ledsen för ditt mf Hilde .

    Var det nu i april vi skulle ha träffats? Vart tog tiden vägen??

  • Äldre 23 Apr 21:06
    #72

    Nä, var det inte i mars vi skulle träffas?

    Vad roligt att höra att hoppet ännu lever! Ni är ju SÅÅÅÅ värda detta lilla mirakel. Jag sitter här med en tår i ögat, känner mig rörd. Hoppas, hoppas, hoppas att det går vägen för er! Stor kram på er!

  • Äldre 23 Apr 21:09
    #73

    Idag var vi till dagis, jag och sonen, då han har haft det lite jobbigt vid lämnandet. Vi var där på våran fritid och lekte, så att han ska kunna känna sig lugnare över att vara där.

    Jag önskar att jag kunde vara hemma med honom istället och leka hela dagarna.

    I em har sonen och jag skottat snö på baksidan. Han älskar verkligen att skotta. Så fort snön är borta ska vi köpa en sandlåda till honom. Några veckor till......sen är det snöfritt. Usch vad tragiskt det lät

  • mammac­atta
    Äldre 23 Apr 21:43
    #74

    Trevligt!
    äntligen på väg skrev 2009-04-23 20:22:05 följande:


    Än lever hoppet . Har fortsatt smådutta lite, men ingen "riktig" blödning, tack och lov! Gjorde ett nytt test idag, bara för säkerhets skull, och plusset kom direkt och var väldigt starkt, så jag börjar faktiskt tro att det här ska kunna gå vägen ändå Ledsen för ditt mf Hilde . Var det nu i april vi skulle ha träffats? Vart tog tiden vägen??
  • Fru Hilde
    Äldre 23 Apr 21:47
    #75

    äntligen på väg skrev 2009-04-23 20:22:05 följande:


    Än lever hoppet . Har fortsatt smådutta lite, men ingen "riktig" blödning, tack och lov! Gjorde ett nytt test idag, bara för säkerhets skull, och plusset kom direkt och var väldigt starkt, så jag börjar faktiskt tro att det här ska kunna gå vägen ändå Ledsen för ditt mf Hilde . Var det nu i april vi skulle ha träffats? Vart tog tiden vägen??
    I vilken V är du nu? ÄR det långt kvar till de kan se på bebisfröet med VUL? Det är goda nyheter att ditt plus blir starkare!! när jag fick mitt mf blev det svagare snabbt.
  • Äldre 24 Apr 00:30
    #76

    *läser besvärjelser över äpv - ingen ska komma o ta henne!*

    Toktrött efter galen jobbvecka o för lite sömn o sen fantastisk konsertkväll som grädde på moset!

  • Äldre 24 Apr 09:51
    #77

    Äntligen fredag!

  • Äldre 24 Apr 11:28
    #78

    Äntligen fredag!

  • Äldre 24 Apr 11:28
    #79

    Äntligen fredag!

  • Gable
    Äldre 24 Apr 13:05
    #80

    Så där var det för mig också. Skitjobbigt. Man sprang på toan 350 gånger i timmen för att kolla och det var väldigt nära att man körde upp pappret till tappen för att kolla om det var mycket och färskt )

    En kompis till mig hade det på samma sätt, så det är nog inte helt ovanligt och förmodligen betyder det ingenting.

    Faxar MASSOR av kramar till dig! Jag vet hur överj-vligt jobbigt det är just nu. Jag tror och hoppas på det bästa.

    äntligen på väg skrev 2009-04-23 20:22:05 följande:


    Än lever hoppet . Har fortsatt smådutta lite, men ingen "riktig" blödning, tack och lov! Gjorde ett nytt test idag, bara för säkerhets skull, och plusset kom direkt och var väldigt starkt, så jag börjar faktiskt tro att det här ska kunna gå vägen ändå Ledsen för ditt mf Hilde . Var det nu i april vi skulle ha träffats? Vart tog tiden vägen??
Svar på tråden Äntligen Fredag!