• mammac­atta
    Äldre 12 Apr 20:49
    58637 visningar
    492 svar
    492
    58637

    Äntligen Fredag!

    Nu är det dag för en till! Välkomna!

    Tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    Tråd nr 1-15= 27608 inlägg
    16: 451 -> 28059 totalt

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-12 20:51
    Äh, glömde att det är del 17!

  • Svar på tråden Äntligen Fredag!
  • Äldre 19 Apr 09:21
    #51

    NÄÄÄÄ! Vad f*n!! Vad livet är orättvist. *kramar massor*

  • Fru Hilde
    Äldre 19 Apr 17:08
    #52

    Nä, ÄPG Hoppas verkligen att det bara är falskt alarm!!! *beamar kramar*

  • äntlig­en på väg
    Äldre 19 Apr 19:49
    #53

    Än så länge vet jag inte riktigt vad det är som händer. Det blev inte så mycket som kom ut igår och idag har det oxå bara kommit lite och det är dessutom levrat (ursäkta). Pratade med BM och hon sa att när det är så, så behöver det inte betyda något. Många får så pga att kroppen är van vid att ha mens vid den här tiden samt att det kan komma blod från slemhinnan (ursäkta igen!). Så det är bara att vänta och se. Det känns ok just nu.

    Tack för kramar, kramar tillbaks!

  • Fru Hilde
    Äldre 19 Apr 20:27
    #54

    ÄPV det låter ju bättre iallafall, men jag förstår ju att det är fruktansvärt jobbigt för dig! Sparsam levrad flytning är ganska vanligt. Jag hade ett missfall för ca 1 mån sedan och det började med helt ljusröd blödning som först var sparsam men sedan tilltog och så blev det en helmysko konsistens (ursäkta mig också...) Det gjorde rejält ont också och brände på ett sätt som aldrig mensen gjort för mig. Det SKA vara din tur nu, så är det ju bara!! Alltså talar vi om för lilla fröet att sitta stadigt och skaffa sig utmärkta "gripklor" !!

  • Äldre 19 Apr 21:35
    #55

    Kram igen! Här är det fullt ös, så jag är här lite sparsamt de närmsta dagarna. Men jag tänker på er!

  • Äldre 20 Apr 12:56
    #56

    *faxar över massor av kramar till äpv och sugploppar till h*n i magen*

    Jag håller med Hilde! Det SKA vara eran tur nu, så kämpa på och håll oss uppdaterade. Jag tänker massor på er!

  • Äldre 20 Apr 13:00
    #57

    Vi tänker på dig med apg! Jobba inte ihjäl dig nu!

  • Äldre 20 Apr 20:45
    #58

    Nejrå, det är inte värre än vanligt eg men är lite lite hemma bara - har en kollega på besök som bor hos mig också. Men det är mest trevligt! Idag blev dock en lång dag med rätt många körda mil...

  • Äldre 21 Apr 13:07
    #59

    Idag töar snön massor. +8 grader i skuggan och +20 grader i solen. Typiskt att man måste jobba. Snart är den riktiga våren här. Nästa helg har vi husvagnspremiär.

  • Äldre 21 Apr 20:22
    #60

    Whohoa!

    Nu har kollegan åkt, det blev som väntat intensivt. Men kul!

Svar på tråden Äntligen Fredag!