• mammac­atta
    Äldre 12 Apr 20:49
    59605 visningar
    492 svar
    492
    59605

    Äntligen Fredag!

    Nu är det dag för en till! Välkomna!

    Tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    Tråd nr 1-15= 27608 inlägg
    16: 451 -> 28059 totalt

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-12 20:51
    Äh, glömde att det är del 17!

  • Svar på tråden Äntligen Fredag!
  • mammac­atta
    Äldre 14 Apr 18:21
    #21

    äntligen på väg skrev 2009-04-13 13:17:10 följande:


    Jag har gått runt och varit/är gravid . Extremt tidigt förstås och ytterst få människor vet om det, men jag tycker ni kan få veta oxå . Jag är överlycklig men samtidigt livrädd att det ska bli missfall igen. Lite nervös varje gång jag går på toa. Men på hela taget är livet härligt just nu

    Jag har ett flin som går runt hela huvudet, jag är så himla glad!


    Det är såååååå roligt! Åååå, hoppas det går bra, nu jädrar!
    *KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAM*


    Hilde: KUL! Nuru, nu ska det bli en bäbistråd igen! Jag ska tjacka stickor, det är ev för sent nu men ändå. Måste ju se om jag ens HAR äl. Man är ju ingen ungdom längre...

    FAN VA KUL!!!!
  • mammac­atta
    Äldre 14 Apr 18:21
    #22

    Ja, pricken hittade dit men sjutton är på rymmen. Jag fick slänga in det längst ner...

  • Äldre 14 Apr 18:46
    #23

    Alltid är det nån som busar!

  • Äldre 14 Apr 18:48
    #24

    en tjej på jobbet frågade idag om jag var med barn - nä sa jag - jag är nog bara tjock...

  • Äldre 14 Apr 18:48
    #25

    en tjej på jobbet frågade idag om jag var med barn - nä sa jag - jag är nog bara tjock...

  • äntlig­en på väg
    Äldre 14 Apr 19:28
    #26

    Vad rörd jag blir när ni är så glada för min skull!

    Ang stor mage så är jag bara i v 5 men magen är stor som en ballong! Har svullnat upp ordentligt det senaste dygnet! Men nu har jag läst på ordentligt på FL och försäkrat mig om att det är fullständigt normalt att det blir så i början .

    Ja, fram med stickorna nu tjejer! Heja på Tror inte för ett ögonblick att det är för sent MC!

  • Fru Hilde
    Äldre 14 Apr 23:11
    #27

    Svullen mage är normalt Jag såg ganska gravid ut snabbt sist, hade GAS, GAS, GAS i tarmarna och vid V7 var det ett totalstopp i hela systemet ... gick och längtade efter att kunna besöka toan i flera veckor... sedan besökte jag den mer än jag hade lust till Så att du är svullen bevisar nog mest att du har gott om nyttiga gravidhormoner

  • Fru Hilde
    Äldre 14 Apr 23:18
    #28

    Jag har faktiskt inhandlat stickor Har köpt en lite billigare sort från nätet så att jag har råd att testa längre period. Har skaffat CB också för att se om de billiga funkar på så sätt tänker jag att jag (om det inte funkar denna månaden) kan övergå till att bara köpa billiga sorter. Jag är som MC, har fått för mig att åldern spelar roll för äggandet... nästa vecka har jag gjort mitt medicinbyte också så då känns det mer fritt fram för att ha verkstad.

  • Äldre 15 Apr 17:21
    #29

    själv har jag ett grav-test hemma - oroade mig lite i vintras men behövde aldrig använda det

  • mammac­atta
    Äldre 15 Apr 21:40
    #30

    anne på grönkulla skrev 2009-04-15 17:21:10 följande:


    själv har jag ett grav-test hemma - oroade mig lite i vintras men behövde aldrig använda det
    Vänta inte för länge anne.
Svar på tråden Äntligen Fredag!