• sarahk­ka76
    Äldre 10 Mar 16:06
    141282 visningar
    1511 svar
    1511
    141282

    Bröllop 2010 nr 6

    Äntligen är vi inne på 2009 och vår sista år som ogifta är kommen Snart är det vår tur!

    Så nu ska vi fylla på tråden med en hel del diskussioner kring våra bröllop och en massa tips

    Bridezillas, here we go!

    Våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m2661995.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3097930.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.html

  • Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6
  • sarahk­ka76
    Äldre 10 Mar 16:07
    #1

    Hoppas att ni alla hittar hit

  • Äldre 10 Mar 16:09
    #2

    Ja, tänk att det är vår tur snart! WHEE!

  • sarahk­ka76
    Äldre 10 Mar 16:17
    #3

    Jippiii!!

  • Akt83
    Äldre 10 Mar 16:28
    #4

    Jag följer er gärna. Vi håller på att så smått bestämma när 2010 som vi ska gifta oss. Skulle egentligen ha gift oss nu i vinter, men så fick vi barn istället så då sköt vi på det. Men det blir nog inte ett vinterbröllop, är mest inne på höst men så har vi hittat ett kanonställe där det skulle vara fint med ett sommarbröllop. Det tråkiga är att typ alla gifter sig i august. Har förstått det som att många av er har kommit igång ordentligt med planerandet.

  • Sussii
    Äldre 10 Mar 16:36
    #5

    wohooo jag är här nu med. jag har inte skrivigt på några dagar då bröllops planering ligger på is inte att vi inte ska gifta oss men bara att vi har låtit bröllopet vara. jag iaf, för jag blir så snurrig på alla fina saker som finns. :P och skulle jag välja så beställs och görs mer än vad ekonomin tillåter.
    Sen har killen blivigt avstäld just nu pga jobb brist så våra humör har vart rätt nere några dagar. där av inget skrivandes hära-

    hur går det för er?
    JAg jagar runt efter lokal men kan troligen ha hittat den idag.(ska ringa imorgon) *glad jag idag*
    skulle ha jobbat men det blev fel i bokningen så jag får betlat iaf så här sitter man och ska göra lite inbjudningskort idag för att komma igång med lyckan igen.

  • sarahk­ka76
    Äldre 10 Mar 16:37
    #6

    Välkommen Akt83: nja, jag tycker att folk gifter sig hela tiden Har du ngn i din närhet som ska gifta sig i augusti?
    Vad roligt, vad är det för ställe?
    Ja, många har kommit igång ordentligt så här kan du få mycket tips.

  • melonb­uske
    Äldre 10 Mar 19:20
    #7

    *kommer in här jag också*

  • pandis­81
    Äldre 10 Mar 19:37
    #8

    jag har också hittat hit nu =)

  • molnis
    Äldre 10 Mar 19:50
    #9

    Försöker läsa i kapp lite, det skrivs mycket=)

    Åker till fjällen med jobbet i morgon över helgen å nästa helg fyller pappa jämt så är en del annat just nu. Men försöker ändå hänga med lite här inne undertiden. =)

  • sindri
    Äldre 10 Mar 20:07
    #10

    jag hoppar väl in här oxå men jag hinner inte vara inne så mycket ja fattar inte hur ni andra bär er åt

Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6