• pandis­81
    Äldre 5 Mar 12:44
    10231 visningar
    54 svar
    54
    10231

    April-2010

    Är det någon därute i Sveriges avlånga land som ska gifta sig i April 2010.
    Då kanske vi kan dra igång en egen tråd för att stötta varandra fram genom vår planering för vår stora Dag.

  • Svar på tråden April-2010
  • chenda­86
    Äldre 8 Apr 09:12
    #31

    På fredag är det exakt ett år kvar! Känns som om detta året kommer att gå fort... :D Hur går det med planeringen för er? är det ngn som är kvar här i tråden?

  • Vanya
    Äldre 17 Apr 22:53
    #32

    Här kommer en till april2010-brud :)

  • molnis
    Äldre 19 Apr 13:02
    #33

    I fredags var det exakt 1 år kvar för oss också. Just nu händer ej så mycket, har inte vart här inne på bt på ett tag heller. men känns skönt att att inte greja med bröllopet hela tiden=)Men nu börjar de bli dags att komma igång lite igen känns det som.

    Vart och när ska ni andra gifta er?

    Vi kommer gifta oss borgligt på stora holms säteri (I göteborg) den 17 april.

  • pandis­81
    Äldre 19 Apr 19:37
    #34

    jag har inte varit inne på ett tag, har haft tankarna lite på annat håll.
    men jag går fortfarande in och kollar och läser vad ni skriver med jämna mellan rum..

    vi ska gifta oss den 24 april. Så för oss är det ett år kvar på fredag nästa vecka.
    Det känns lite pirrigt och spännnade på att se hur det här året ska bli.

  • dolphi­nbabe
    Äldre 20 Apr 13:06
    #35

    Här är en till som ska gifta sig i april 2010 närmare bestämt 30april.

  • chenda­86
    Äldre 20 Apr 21:19
    #36

    Hej allihop!

    Har inte heller gjort så mkt. Bokat lokal, mest för att det är så himla många som vill åt den annars :P

    Men vi tar det också lugnt, är inne här på BT ibland å läser... :) Ingen panik, det blir nog mer att man loggar in oftare när det närmar sig!

    Nu är det i alla fall mindre än ett år kvar! Känns som om tiden bara kommer att rusa iväg!

    Hoppas att ni alla mår bra! Snart är det bara 11 månader kvar :P

  • molnis
    Äldre 3 May 16:22
    #37

    Hej! Hur går det för er planering?

    Vi håller på att kikar runt på vart bröllopsresan ska gå. Vi vill passa på att komma iväg på en lite större resa så den känns viktig.

    Jag ska försöka få ihop en spec på min klänning så ska jag se om den sys upp i kina eller om min svågers syster gör det (fick reda på i helgen att hon gör en del sånt tillsammans med en till tjej..).

    Ska ringa vigselförrättaren nu snart och se om han kan/vill.

    Även kontakta en fotograf och få priser.

    Så lite grejer att fixa med, skönt att få gjort lite innan sommaren.

  • pandis­81
    Äldre 3 May 20:08
    #38

    Idag har jag sett kläder till mannen så vi får se om vi kommer iväg och köpa dom, det var riktigt bra pris på dom så vill nog inte missa det erbjudandet.

    Annars så är det ganska lungt... vi tar det lite efter vad det kommer.

  • molnis
    Äldre 3 May 20:40
    #39

    Får man fråga vart det var någonstans?=)

  • pandis­81
    Äldre 4 May 11:14
    #40

    dressman


    molnis skrev 2009-05-03 20:40:06 följande:
    Får man fråga vart det var någonstans?=)
Svar på tråden April-2010